Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
Spermeh zei:
http://www.spraqm.be/

nie echt art but hey...

allemaal getekend me wacom, critz n comments pls.

hehe zitten er goei tussen :) Vooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!

-------------------------------------------------------------------------
En dan op request van dresse ;)

chars.gif

charszoom.gif

gangster.gif

polies.gif

tunnelca.jpg

Indieanus

Legacy Member
dwarfDurin zei:
hehe zitten er goei tussen :) Vooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!

-------------------------------------------------------------------------
En dan op request van dresse ;)

chars.gif

charszoom.gif

gangster.gif

polies.gif

tunnelca.jpg

die vinik heel leuk dwarfdurin. Kga na m'n examens ook nog es wa uploaden denk ik.

Tekzav

Legacy Member
Spermeh : die Skippy the bushcangeroo is zalig, meer in dat genre gaan !
tiB0 : katje is wel cool!
dDurin : nice, vooral de sketches spreken me aan. Inkleuringen zijn iets minder, maar die poltieagent is dan weer wel dik in orde. Nice ;)

agenda-ontwerp:
windchild1pu.jpg

dresse

Legacy Member
dwarfDurin zei:
hehe zitten er goei tussen :) Vooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!

-------------------------------------------------------------------------
En dan op request van dresse ;)

"en hier al die tekeningen die'k ni ga quoten... :)"

coole stijl, vooral de ingekleurde, lekker ruw :)
alleen staan overal u monden nogal scheef vindk... vooral bij diene da verschiet en die rechts op u blad... stoort een beetje...
ma buiten da, zeer coole tekeningskes !!

The_DeSigneR

Legacy Member
sk8eboy: Vind pistool echt wel schoon. Simpel maar toch wa detail in verwerkt :niceone:

Spermeh: vind wel zalige humor en nice getekend :)

Spermeh

Legacy Member
hehe bedankt aan allen, en @ durin ja ik probeer meer anatomie te doen, ben nu bezig met het bestuderen van loomis' zen boeken. vette tekeningen trouwens :)

The_DeSigneR

Legacy Member
[Trms]Celle zei:
Ik heb eens een oude tekening van kerst in 2004 boven gehaald om eens in te kleuren (1ste maal dat ik tekening in kleur):

Kerstbeer klik hier
Aaaaw That's cute :love: voor eerste maal in photoshop te kleure vind ik het best wel goed, die van mij zijn altijd veel te euh jah, simpel zal ik maar zeggen.
Vind eerder zelf dat het wat meer op een hond lijkt ofzo, but what do I know :D
Eén opmerking misschien, ik denk dat het rechteroor wat onjuist is, of ligt dat aan mij?

Piru

Legacy Member
dresse zei:
coole stijl, vooral de ingekleurde, lekker ruw :)
alleen staan overal u monden nogal scheef vindk... vooral bij diene da verschiet en die rechts op u blad... stoort een beetje...
ma buiten da, zeer coole tekeningskes !!

en anderen ;)

thx allemaal, zal wat frequenter posten eventueel!

[=$=]Sepultur

Legacy Member
Mooie schetsen Dwarfdurin!
'k Denk dat ik vanaf nu wat meer menselijke lichamen ga tekenen en hopelijk
kan ik dan na verloop van tijd iet of wat correcte lichamen from the mind tekenen. Referentie van onderstaande tekening is een foto. ('t is dus het begin van een studie, voor de mensen die al iets anders beginnen denken, nu nog regelmatig er mee bezig zijn...) Kon het niet laten om te schaduwen :p

Potlood_1.jpg


Big size: http://www.pixagogo.com/S5v4HEC9SrN...5FhnGwyCIH9zJ5py08d1tFP3k8UgyI_/Potlood_1.jpg

The_DeSigneR

Legacy Member
Vind em wel schoon Sepultur (wa een kontje :love: :D)
Mss kunde u referentie ook posten, moest ge wa comments zoeken kunne we hiere wa vergelijke ofzo :)

[=$=]Sepultur

Legacy Member
The_DeSigneR zei:
Vind em wel schoon Sepultur (wa een kontje :love: :D)
Mss kunde u referentie ook posten, moest ge wa comments zoeken kunne we hiere wa vergelijke ofzo :)

Merci, 't is idd een schoon kontje, ge moet de foto eens zien :love: 'k Ga dat meisje zoiets niet aandoen ;) , ne mens weet nooit wat de gevolgend daarvan kunnen zijn, hier komt véél volk :)

The_DeSigneR

Legacy Member
idd tweede is zalig, Oldskool wappers :cool: :D

en Lunchbox, wij kome buite hoor! Maar alleen 's nachts, de zon brand op ons o zo tere huidje :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan