Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spermeh zei:
Vooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!



dwarfDurin zei:hehe zitten er goei tussenVooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!
-------------------------------------------------------------------------
En dan op request van dresse
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dwarfDurin zei:hehe zitten er goei tussenVooral ideeën zijn sterk op de moment, ik denk dat je vooral nog aan anatomie moet werken van je figuurtjes! Dat kan je sterk vooruit helpen!
-------------------------------------------------------------------------
En dan op request van dresse
"en hier al die tekeningen die'k ni ga quoten..."

sk8eboy zei:jah kzag jullie bezig en kreeg nog es zin en kben direct begonnen me te tekenen.
Tis iet simpel moja et is voe derin te komen é![]()
http://imageknockout.com/uploads/PICT0362.jpg

Aaaaw That's cute[Trms]Celle zei:Ik heb eens een oude tekening van kerst in 2004 boven gehaald om eens in te kleuren (1ste maal dat ik tekening in kleur):
Kerstbeer klik hier
voor eerste maal in photoshop te kleure vind ik het best wel goed, die van mij zijn altijd veel te euh jah, simpel zal ik maar zeggen.
dresse zei:coole stijl, vooral de ingekleurde, lekker ruw
alleen staan overal u monden nogal scheef vindk... vooral bij diene da verschiet en die rechts op u blad... stoort een beetje...
ma buiten da, zeer coole tekeningskes !!
en anderen![]()
The_DeSigneR zei:Vind em wel schoon Sepultur (wa een kontje![]()
)
Mss kunde u referentie ook posten, moest ge wa comments zoeken kunne we hiere wa vergelijke ofzo![]()
'k Ga dat meisje zoiets niet aandoen
, ne mens weet nooit wat de gevolgend daarvan kunnen zijn, hier komt véél volk 