Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
leg vervolgens je voet maar eens tussen je pols en elleboog.. amazing! enfin :)

DeBuGGeR

Legacy Member
kzal hier ook eens iets posten, tekening van vogel als eindwerk in het 4de middelbaar (volledig met potlood en van een kleinere foto afgetekend)

jah kweetet slechte scan, vooral omda het potlood het licht wat reflecteert en de tekening geraakt ook niet helemaal in de scanner (A3 formaat :()

maarja kwou eens zien wat jullie ervan vonden

http://img218.imageshack.us/my.php?image=scanvogel6uc.jpg

dresse

Legacy Member
zeer knap werk debugger :niceone:
alleen had ik precies nen andere foto genomen, deze pose staat me niet echt aan...

=Dujosh=

Legacy Member
very nice debugger, net een echte foto als je er rap over kijkt ...

eddie

Legacy Member
hoofd is gedetailleerd uitgewerkt, knap ! de boven kan (zwart) lijkt want minder goed gelukt te zijn en zoals dresse is het wel een vreemde positie...

je zou bijna denken dat de nagel in het midden van de poot erbij hoort

DeBuGGeR

Legacy Member
ja al veel commentaar gehad op de positie, maar kvond et persoonlijk een mooie foto en mss viel het niet zo op mits de achtergrond... en nu natuurlijk wel :(

ma kga em nu nimeer verandere ze :p

Cederzo

Legacy Member
Gisteren voor de eerste keer aquarelpotlood gebruikt...Hoe kon ik al die tijd met crappy "gewone" potloden tekenen als ik dat in mijn buurt had o.O
Is een wereld van verschil om mee te renderen imho. Anyway, een eerste fabricage :

politicibw.jpg


P.S. : Mijn excuses voor uw H-Scroll.

ace4ever

Legacy Member
mooi gedaan maar ik vind zijn kin iets te breed en de mond zit wat raar ( opa mond?) :)

Ampieee

Legacy Member
echt deftige dingen tussen hier!

k'ga es paar van mijn dingen scanne die wel niet zo super zijn als die maarja je kan maar bijleren e! :)

metaphore

Legacy Member
drawingedit.JPG


tis blok, en khoudt mij ineens weer met iets raar bezig
getekend in paint en dan wa aangepast met windows-image editor
tis den allereerste keer dak iet teken met paint :)

metaphore

Legacy Member
Kheb er dan voor het slapen gaan nog eentje gemaakt
wel langer aan gewerkt :D

Kheb het eerste meisje zelfs nog rap nen Make-Over gegeven
de plastische chirurgie staat voor niets tegenwoordig! :applause:

Voor de plastische chirurgie:
meisje%20before.jpg


Plastische chirugie toegepast:
-Verkeleining van de neus
-mond lift
-kaakverkleining
-borstvergroting
-liposuctie

+ vernieuwing kapsel

Na plastische chirurgie:
meisje%20after.JPG

[=$=]Sepultur

Legacy Member
Leuke cartoons Dressel! En nice paintwork metaphore (aparte stijl moet'k zeggen). Als'k zo'n dingen zie dan krijg'k de kriebels in men vingers en dan moet'k iets op papier zetten. 't Is al een heel tijdje geleden dat ik nog eens getekend heb (waarom laat ik dat toch verwaarlozen :doh: , vanaf vandaag ga'k terug iedere dag tekenen! 'k Was begonnen aan gewoon wat krabbel/lijnwerk voor het gevoel terug in de vingers te steken :p Zegt niet veel maar 't is een comeback:

schetsen.jpg

Trash

Legacy Member
Mag ik juist eens vragen waar jullie hebben leren teken, en of het evt ergens online te leren valt hoe je kan teken/schetsen. Want ik had zo'n dingen ook graag willen tekenen, alle niet dat ik het zelfde niveau zal behalen, en dat het op 123 zat gaan, maar ik had wel graag de basis on der knie gekregen. Heeft er iemand tips/hints/links?
merci op voorhand :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan