Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_Trash

Legacy Member
nice dresse alleen het handvat van de gun klopt ni echt, tenzij het bust naar voren buigt in naar achter (recht) staat

Boris Yeltsin

Legacy Member
Deze namiddag snel iets geschetst (+/- 10 min) in photoshop om eens te testen hoe ik het er vanaf breng met de muis :p
http://users.pandora.be/Dunno/schets%20kader.jpg
Aan de rechter arm zit er vanalles fout maar 'k had geen zin om het te verbeteren.
kben vooral bezig met schaduwen te leren tekenen met potlood, tips daarvoor zijn altijd welkom (technieken enz bvb). Ze zijn nog te slecht om te posten imo dus eerst nog wat verder oefenen.

Cederzo

Legacy Member
nog ff wat gekleurd in photoshop, met gradients. Niet tevreden mee zoals gewoonlijk, dus hebk maar een grayscale ervan gemaakt. Ah well...

bcol.jpg

Holy Paladin

Legacy Member
waarom inkleuren met gradients? en niet op de normale manier, ik kan niet zo goed tekenen en kan ook niet zo goed met photoshop overweg, maar mijn eerste poging was nog zo slecht niet (behalve het haar dat zuigt natuurlijk :p)
ff.jpg

dit is dus gewoon met brushes gedaan

straks als mijn d'artiste digital painting toekomt ga ek er mij meer op toeleggen :woohoo:

dresse

Legacy Member
not bad paladin.
ge blijft me verbazen :p

alleen da haar is nog ni wa het moet zijn idd :)

dresse

Legacy Member
nice tibo :niceone:

preview frame van een animatiefilmke da we misschien met de klas gaan maken... als da van mij uitgekozen wordt tenminste...

eskimo%20copy.jpg

sk8eboy

Legacy Member
dresse als ze nie voe jouw kiezen dan weet ik et ook nie meer ze

maja ik eb ook nog es iet getekend,
mijn eerste ventje ooit:p
PICT0386.jpg

comment plz

Piru

Legacy Member
thx! Er valt me nu zelf iets op aan het rechteroog (links op de pic), nog ff finetunen sewwes!

TiB0

Legacy Member
zeker niet slecht, volgende stap is iets tekenen zonder naar een tekening van iemand anders te kijken :)

en weet hier iemand in godsnaam hoe meer pageviews te krijgen op Deviant Art? ik ben uren aan iets bezig en het krijgt amper 23 pageviews (en het ziet er toch degelijk uit denk ik), terwijl de eerste beste oerlelijke mangatekening er meteen 200 krijgt... heeft het iets te maken met het uur waarop ik post misschien? zo rond 1 á 2 uur 's nachts :p

ik begin een hekel te krijgen aan DA, dus allemaal een DA account maken en mijn tekeningen bekijken en commentaar geven he :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan