Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
nice ^^
haar is vooral cool :)
ma u stroke in u blending options moet ge wel terug aanpassen nadat ge resized... da resized namelijk ni mee :p

Cederzo

Legacy Member
dresse zei:
nice ^^
haar is vooral cool
ma u stroke in u blending options moet ge wel terug aanpassen nadat ge resized... da resized namelijk ni mee

*wacht op excuses* ... Ah, kdacht dat ge nog iets zou zeggen :ironic:
Ja, die strokes zijn nogal annoying, kvergeet die altijd aan te passen...

sk8eboy

Legacy Member
jah aan dees ben ek lang bezig geweets en kmoe zeggen voe ne twien van
15 jaar is da toch wel goe zeker ? :p

my.php

The_DeSigneR

Legacy Member
Nice sk8eboy. Van een referentie getekend, of compleet uit het hoofd? :)

sk8eboy

Legacy Member
allé mercie dresse voe et compliment, zo goe ad ek et nu ook weer nie verwacht :bow:
ma kben nu bezig me die draak in et groot up ne A2 formaat te tekenen me nog wat toevoegingen er rond ;)

p.s draak is eigenlijk overgetekend van ne magickaart van men broer.

The_DeSigneR

Legacy Member
Bwa voor overgetekend te zijn vindk sommige detailkes nog wel schoon ^^

sk8eboy

Legacy Member
uit het hoofd kzou da wel willen mo kben nie fantasyrijkgenoeg voe zoiet ma kvint al goe dak et kunne overtekenen eb van een klein kaarteke up ne A4 formaal:p

Floyd

Legacy Member
Ik weet niet of het hier thuishoort, deze tekeningen zijn in Photoshop 'getraced'. Ik heb er al heel wat nuttige commentaar op gekregen, en dacht dit misschien hier ook te kunnen verwachten! Het zijn maar probeersels eigenlijk, ik teken praktisch nooit (niet dat ik er niet redelijk tevreden van ben, anders zou ik het niet publiceren natuurlijk).

pieter.gif


en

sil-4.gif


(origineel van de eerste: http://demosbeq2.free.fr/jelle/2005_11_17/IMGP0305.jpg
en van de tweede: http://demosbeq2.free.fr/jelle/zeebrugge/080.jpg )

r2d3

Legacy Member
k vin die tracings veel te plat , en als ge naar die oogskes kijkt is da totaal omlijnt , ook overal dezelfde lijn gebruikt om uw objecten te traceren

een paar speedpaints in photoshop
altijd rond de 15 minuten

15bladerachel1.jpg

15snowboard.jpg

15turban.jpg

1elenadementieva15.jpg

shoot25.jpg

spider15.jpg

Floyd

Legacy Member
Plat, daar zit iets in. Maar wat bedoel je met overal dezelfde lijnen? Er zijn toch verschillende diktes gebruikt? Bedankt voor de commentaar.

Knappe "speedpaints", vooral het zwarte jongetje (?) en de twee laatste vind ik goed overkomen!

w00tw00t

Legacy Member
met plat bedoelt em wss dat er geen kleurverschil (schaduw, donekere plekke, etc) en geen dieptezicht aanwezig is
correct me if i am wrong :)

dresse

Legacy Member
ge kunt ook perfect diepte leggen in een tekening zonder schaduw enzo...
gewoon de kant waar het donkerder is een dikke lijn zetten, en een heel dunne of zelfs bijna geen lijn aan de kant waar het licht van komt..

gij hebt wel gevarieerd in lijndikte, maar op de verkeerde mannier, u outline is overal dezelfde dikte... wat het wel plat maatk.

r2d3

Legacy Member
efkes zitten prutsen met tracen , normaal doek da nie
de lijndiktes zijn ook niet optimaal maar k hoop dak een en ander kan duidelijk maken
de outline van elk afzonderlijk detail zoals de ogen , de rimpels van de lach zijn min of meer van de zelfde lijnkwaliteit in uw tekening daardoor krijg je een platte indruk , samen met je gebruik van grijswaarden ( bvb in het oog => de iris heeft dezelfde grijswaarde als de rechterkant van het gezicht)
080.jpg

Floyd

Legacy Member
Mooi, bedankt.
En dresse, uw uitleg slaat ook de nagel op de kop, danks!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan