Floyd
Legacy Member
Garmir: WEG met die lelijke randen man! Je eigen foto's zo verkrachten, er zou een wet tegen gestemd moeten worden! Nu er toch een regering is.
Ik kan er gewoon niet aan voorbij, meningen slagen er niet in zich te vormen in mijn met afgrijzen gevulde brein.. Aahhh.. Ik zal toch even mijn best doen er iets uit te sleuren... (auuwwhhh)
de eerste twee vind ik best goed (BEHALVE DIE LELIJKE RAND) (moest dat nog niet duidelijk zijn)
aaah
Ik kan er gewoon niet aan voorbij, meningen slagen er niet in zich te vormen in mijn met afgrijzen gevulde brein.. Aahhh.. Ik zal toch even mijn best doen er iets uit te sleuren... (auuwwhhh)
de eerste twee vind ik best goed (BEHALVE DIE LELIJKE RAND) (moest dat nog niet duidelijk zijn)
aaah
, kzal er op letten de volgende keer 
