Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincentvc

Legacy Member
Nu niet direct foto's voor een kalender, maar ze zijn wel goed gelukt.
Niet echt de meest interessante dingen, buiten enkele die echt strakke belichting hebben. :)

AnewSpider

Legacy Member
Ik vind het anders zeker wel kalander waardig!
Als ge soms kalanders bekijkt...

Enkel vind ik de maand april niet echt passen bij de andere, maar dit is wss wel m'n persoonlijke smaak;) ..

section_00

Legacy Member
puur persoonlijke smaak...
maar ik vind dat echt geen beelden voor op een kalender
november en augustus vind ik wel cewl

[ JO ]

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Nieuw op het internet? Gewoon op klikken ;)

haha nee niet nieuw
al zo'n 5 jaar op internet, maar bij mij kunde daar nie op klikken
en ik weet wanneer da wel kan en wanner niet, zo dom ben ik niet..

want ik heb al alle foto's heir gezien, maar alleen bij deze kan ik er niet op klikken :oink:

mr swat

toch bedankt:p

VergeX

Legacy Member
[ JO ];9516431 zei:
haha nee niet nieuw
al zo'n 5 jaar op internet, maar bij mij kunde daar nie op klikken
en ik weet wanneer da wel kan en wanner niet, zo dom ben ik niet..

want ik heb al alle foto's heir gezien, maar alleen bij deze kan ik er niet op klikken :oink:

mr swat

toch bedankt:p

In die bepaalde links ziet ge op het einde staan: .th.jpg
haal die .th weg en je kan de foto's volledig zien.

Conspectus

Legacy Member
Drie recente:


1.
1.jpg




2.
2.jpg




3.
3.jpg




Dieter

GenesisX

Legacy Member
Mooi. De eerste is niet echt mijn ding, maar de heeft een leuk "ander" gevoel. Er is nog iets niet in orde (instinctief dan), maar 'k zou nie weten wat. Jammer van de zwarte puntjes op de derde. En jammer dat er zo weinig te zien is van de grond. Toch mooi :).

Xavez

Legacy Member
Ik denk dat die zwarte puntjes vogels zijn :p.

Tweede foto vind ik de knapste uit de reeks, maar er is iets vreemd aan de hand met de belichting. Het lijkt zo verdacht artificieel: licht dat van ALLE kanten komt. Vooral als je focust op het hoofd of iets boven het hoofd van de middelste figuur, komt de foto heel raar over. In elk geval: knappe sfeerschepping!

Conspectus

Legacy Member
Wel Xavez die pic is uit de hand aan de zee genomen en als ik me niet vergis zijn de gezichten allemaal iets lichter langs hun linkerkant (voor ons)?

Voor de mensen met een LCD-scherm of een laptopscherm ofzo, die tweede is een soort duotoon, geen z/w

Genisis: in die landschapsfoto ligt de nadruk op de kleurgradaties in de lucht (polarisatiefilter), niet op het landschap zelf.

En die puntjes zijn idd vogels ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan