Mr.Pee
Legacy Member
dat stipje is waarschijnlijk stof op uw sensor, maar daar kan je beter zelf niet aankomen. Ge kunt namelijk uw sensor beschadigen. Op uw spiegel zal het niet zijn, want uw spiegel heeft niets te maken met de foto zelf, die klapt namelijk omhoog waardoor de sensor belicht wordt.
Ik bewerk ook al mijn foto's. Dingen zoals levels en de kleurbalans aanpassen kan een foto wel echt beter maken, als je dat probeert zal je merken dat het zo is
. Het is natuurlijk niet altijd nodig, maar als je een foto ontwikkelt (analoog) dan belicht je die ook niet gewoon, je moet ook doordrukken en tegenhouden.
Ik bewerk ook al mijn foto's. Dingen zoals levels en de kleurbalans aanpassen kan een foto wel echt beter maken, als je dat probeert zal je merken dat het zo is
. Het is natuurlijk niet altijd nodig, maar als je een foto ontwikkelt (analoog) dan belicht je die ook niet gewoon, je moet ook doordrukken en tegenhouden.
. Natuurlijk zeer terecht, ik heb er uit geleerd. Morgen zal ik die andere dan posten, want hier thuis zit ik momenteel op smalband.

