Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx ^^ Contrast is iets dat ik nog moet proberen in te perken. Vroeger zette ik die zelfs allemaal op max, zie maar in dit topic lol. Even more ugly picsSweetEmmaRose zei:Das toch fotografisch al heel mooi werkAfwerking is voor mij wel ok, af en toe net iets teveel contrast (voorspelbaar i know) maar ik snap wel waarom
Mijn lievelings is de closeup van die stenen&water en de 'strand'stoel.
. Maar het is iets dat ik mooi blijf vinden, anders is die foto veel te bleek voor mij.Zwarte kader spreekt mij ook niet echt aan (total failure). 'k Wou lens vignetting toepassen, maar had geen zin om een nieuwe action in photoshop te maken, dus maar de oude gebruikt. Excuses excusesmatthi_182 zei:Mooi. Zoals Emma zei beetje teveel contrast! Ook dat zwart kader spreekt me niet echt aan.
2,9,11 zijn de minste, vooral twee dan, contrast en kleur zitten precies helemaal fout. (felle zon?)
Verder mooie foto's.![]()
.
) en alles grijsachtig. We waren er dan ook de enige. Maar dus geen zon, 'k wou ook geen vieze wolken op die foto's
.yvw zei:Nee, dat is gewoon gezond verstand.
Floyd zei:Manman GenesisX, wat een verschrikkelijke nabewerking op sommige van die foto's... Zoals je zelf zegt. Geweldig lelijk vind ik dat, daar kan ik gewoon niet omheen.
Toch waren er een paar die ik zeer geslaagd vond (maar toch verbleken die een beetje als ik zie hoe je andere foto's verkracht... doet mij denken dat de goeie lucky ones waren - wat daarom nog niet zo is): nummer 5 en 7 steken er voor mij ver bovenuit.
ad:
Niet triestig zijn.GenesisX zei:ad:
Welke vind je dan zo slecht nabewerkt?

Die onscherpe takken onderaan dragen ook volstrekt niets bij tot de foto.
Beginnersfoto's afgewisseld met goeie beelden!Omni^ zei:Khad bij sommige wa scherpstellings problemen mja kben nen n00b in fotografie![]()
Grtz
http://www.freewebs.com/chrisaerts/feest4.jpg

wouter_dc zei:Verdoeme, familie van Jonkers?
Zelfportret vindik toch goed
Floyd zei:Een paar eigen foto's, wees maar zo kritisch als ik op die van anderen.
![]()

wouter_dc zei:Verdoeme, familie van Jonkers?
Zelfportret vindik toch goed
kheb nog iets met bo gehad mja is al efkens gelede
vanwaar zijt gij trouwens ?
Die onscherpe takken onderaan dragen ook volstrekt niets bij tot de foto''....
en idd sepia 
wouter_dc zei:
Heb vorige 2 jaren met ons Bo in de klas gezeten
maar zelf ben ik van Oosthoven City!
Totally OT: Ine J. nog altijd met de Jens (doed)?
@Floyd; speciale techniek btw?

Beginnersfoto's afgewisseld met goeie beelden!
...
...
), kwil da verschil wel zien 
ruis, korrelig, geen kleur of 'interessante' onderwerpen.SweetEmmaRose zei:Genesis, stuur anders uw (originele) foto's is door naar iemand die ze 'normaal' bewerkt (Floyd ofzo), kwil da verschil wel zien
Floyd die van u vink ni leukruis, korrelig, geen kleur of 'interessante' onderwerpen.
Omni de portretten vind ik de leukste, er mist scherpte, kleur en contrast in de andere foto's.