Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
Ga uw gange. Er zit wat vanalles bij. Nog paar zelfportretten, wat losse shots, wat actua, beetje z/w, beetje kleur, etc...


1. Schoolopdracht, Mens en beroep

IMG_00569_B&W.jpg



2. Deel van dezelfde opdracht

IMG_00581.jpg




3. Vader enzo

IMG_00760.jpg




4. Debby en Nancy :love:

IMG_00954.jpg




5. Same as 4 (en ja, ik ben daar bij op tv geweest bij de Rode Loper :scream:)

IMG_01040.jpg




6. Zelfportret

IMG_02519.jpg




7. Variant op vorige versie zelfportret (paar pag.'s terug)

IMG_02567_zonder.jpg




8. Zelfportret, again. (Wees gerust, dat was de laatste :))

IMG_02620.jpg



9. Aanwezig bij de bommelding, Centraal Station, Antwerpen

IMG_02743.jpg



10. Een beesje om af te sluiten

IMG_02817_crop.jpg



Laat kritiek (:niceone: & :doh:) maar komen

Wouter

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ey dieselpower was ook bij die bommelding in centraal :)
Verder vink da 6 de leukste.
Ge lijkt wel op uw papa ^_^

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ey dieselpower was ook bij die bommelding in centraal :)
Verder vink da 6 de leukste.
Ge lijkt wel op uw papa ^_^
Ik was daar snel weg :p

2. Kvind de kadrering ni zo goed, kdenk da'k mijn onderwerp iets meer in de linkerbovenhoek had geplaatst
3. Aan uw pa vragen om naar rechts te kijken en iets minder ruimte boven uw pa (voor mij althans)
5. weeral tzelfde eigenlijk, khad ze terug iets hoger geplaatst

Sommige zijn wel tamelijk hard, mss iets te hard? Wel leuk.

wouter_dc

Legacy Member
Ja


Bedankt :) Mja, 2 ben ik het mee eens, 3 was spontaan, en 5 true

Kzet altijd alles te laag :(

Conqie

Legacy Member
Vind ze wel leuk, alleen heb ik hier en der ook twijfels bij de kadrage.
Vooral bij 2, die man weegt echt niet zwaar genoeg door op de foto, oftewel beetje naar beneden tilten of gewoon nauwere kadrage.

die foto's van debby en nancy zijn gewoontjes imo.

de rest vind ik wel leuk, maar zes is mijn favoriet, echt mooi :)
(btw onderbroek uit broek is niet meer in de mode! ;) )

Matt.

Legacy Member
@wouter:

1: :niceone:
2: links en boven wat wegsnijden
3: vind 'k wel goed, beter naar de andere kant laten kijken inderdaad (maar als 't spontaan is valt daar niet veel aan te zeggen he ;)), ruimte erboven vind 'k wel goed
5: minder bovenkant, meer onderkant
6&7: goed
9: niet echt boeiend :)

Beetje zelfde commentaar dus. :)
Ik vind ze trouwens niet te hard. :)

Gromme

Legacy Member
1.
Afbeelding010.jpg


2.
Afbeelding027.jpg


3.
Afbeelding030.jpg



Even door het park gegaan, spijtig dat het zo'n overtrokken weer was.

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Correctie, mijn broek zakte af!
Gebt een riem aan, hoe kan da dan afzakke? Da is iets wak nooooit zal snappe :sop::sop: Manne :')
DieselPower™ zei:
Als er iets tijdloos is, dan is het dat.

Ha! Blijft gij da maar gelove en ik loop nimeer achter u de trap op!

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Gebt een riem aan, hoe kan da dan afzakke? Da is iets wak nooooit zal snappe :sop::sop: Manne :')


Ha! Blijft gij da maar gelove en ik loop nimeer achter u de trap op!
Ik loop zowiezo liever achter u op de trap :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan