Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
foto's vond ik persoonlijk ook heel leuk maar heb bitter weinig kandidaten en om mezelf telkens te gebruiken beperkte wat de controle.Gromme zei:Die porsche is zalig.
@ Floyd : Die geensceneerd <-foto's vond ik persoonlijk ook heel leuk maar heb bitter weinig kandidaten en om mezelf telkens te gebruiken beperkte wat de controle.
Natuurfoto's is omdat ik gewoon graag door een park ofzo wandel en daar dan graag eens een foto'ke van klik. Misschien geen goed inzicht ofzo daarop.
In ieder geval al bedankt voor de comment.
V!$u4L zei:@section_00:
Ik vind er eigenlijk niets aan, dat zijn gewone foto's die waarschijnlijk iedereen met een camera daar ook getrokken had. Er is o.a. geen interessante compositie.
Maar kom, autosalons zijn idd wel een van de meest ongunstige en chaotische plekken qua belichting. A gazillion annoying sparkles on a shiny automobile. Ik vind die bolides wel vet, maar dit is weer simply uninspired.

