Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

section_00

Legacy Member
getrokken op het autosalon:

DSC_1093-border.jpg



DSC_1097-border.jpg



DSC_1345-border.jpg


:love::love::love:

Conqie

Legacy Member
yup heel schoon :)

die porsche geeft mij een surrealistisch gevoel; mischien omdat het zo'n hoge kwaliteit foto is

Gromme

Legacy Member
Die porsche is zalig.

@ Floyd : Die geensceneerd <- :s foto's vond ik persoonlijk ook heel leuk maar heb bitter weinig kandidaten en om mezelf telkens te gebruiken beperkte wat de controle.

Natuurfoto's is omdat ik gewoon graag door een park ofzo wandel en daar dan graag eens een foto'ke van klik. Misschien geen goed inzicht ofzo daarop.

In ieder geval al bedankt voor de comment.

Typhon`

Legacy Member
Volgens mij is die porsche-foto bewerkt, niet?
selecteren, inverten en blurren (alles behalve de porsche dus) :p.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Gromme zei:
Die porsche is zalig.

@ Floyd : Die geensceneerd <- :s foto's vond ik persoonlijk ook heel leuk maar heb bitter weinig kandidaten en om mezelf telkens te gebruiken beperkte wat de controle.

Natuurfoto's is omdat ik gewoon graag door een park ofzo wandel en daar dan graag eens een foto'ke van klik. Misschien geen goed inzicht ofzo daarop.

In ieder geval al bedankt voor de comment.

natuurfotografie is dan ook ni echt evident en gemakkelijk denk ik. ma uw foto's zijn nu idd echt van, kijk een boomstronk en da ist idd.

er is nix ma dan ook nix wat die foto aantrekt... ik zou ni drekt weten hoe ze beter te maken (natuurfotografie vind ik moeilijk) maar het enigste wat ik zou verandere is toch zeker wel de compositie

V!$u4L

Legacy Member
@section_00:
Ik vind er eigenlijk niets aan, dat zijn gewone foto's die waarschijnlijk iedereen met een camera daar ook getrokken had. Er is o.a. geen interessante compositie.
Maar kom, autosalons zijn idd wel een van de meest ongunstige en chaotische plekken qua belichting. A gazillion annoying sparkles on a shiny automobile. Ik vind die bolides wel vet, maar dit is weer simply uninspired.

Conqie

Legacy Member
V!$u4L zei:
@section_00:
Ik vind er eigenlijk niets aan, dat zijn gewone foto's die waarschijnlijk iedereen met een camera daar ook getrokken had. Er is o.a. geen interessante compositie.
Maar kom, autosalons zijn idd wel een van de meest ongunstige en chaotische plekken qua belichting. A gazillion annoying sparkles on a shiny automobile. Ik vind die bolides wel vet, maar dit is weer simply uninspired.

en toch heeft die auto iets speciaal :)

section_00

Legacy Member
Typhon': idd, porshe is bewerkt
bijna op de manier die je zegt...
achtergrond wat geblurred, color select, rood wat opgeboost en photofilter erover

rest komt zo uit de kodak.
Ik kan Visual wel volgen hoor: niet echt een interessante compo, maar probeer dat maar eens te doen met miljoenen mensen in de weg. Kheb wel geleerd van fotos te trekken tegen het einde van de avond toe, dan had je echt genoeg ruimte... maarja mn batterijen waren dan reeds plat :p
juu

Conqie

Legacy Member
ah heb eindelijk door wat er zo "surrealistisch" aan is, dat infostandje naast de wagen is zo troebel, maar staat eigelijk vlak naast de wagen die -perfect- scherp is

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eerste foto is mss spijtig dat hij in portret ipv landscape is getrokken... voor mij voelt hij wa te nauw aan aan de rechterkant.

2de foto vind ik op een of andere manier wel iets hebben al kan ik niet verwoorden wat juist!
haar ogen spreken mij aan

Stancke

Legacy Member
2e foto doet me denken aan die mevrouw die in die spiegel zit van The Ring^^ Dat haar en die ogen :love:

Floyd

Legacy Member
Wow, schitterend werk darthphili. Vooral die eerste is zo onwaarschijnlijk goed. :) Landscape zou de aparte dynamiek verbreken denk ik. Perfect zo!
Toon ons meer!!

Mr.Pee

Legacy Member
inderdaad mooi, alleen die onscherpte op de voorgrond bij uwe eerste foto stoort mij wat. maarja, das iets waar je weinig aan kan doen natuurlijk. Goed dat je niet voor het meest voor de hand liggende bent gegaan in die foto, ik ga daarin mee met Floyd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan