Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ben ik nu de enigste die dan de verkeerde diepte mist in die foto :p

iets meer dieptescherpte voor de vogel was beter geweest, maar dat is dan ook het enige, en dat valt zeker niet kwalijk te nemen

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tis ni kwalijk te nemen nee tuurlijk ni want ik vind het verder ook wel ne serieus wijze foto ^^

vincentvc

Legacy Member
Kvond het een beetje belachelijk om een nieuw topic aan te maken, dus plaatsek et hier maar bij.
Niet meer als 6 megepixels voor compact camera's.
Voor moest je misschien een compacte fotocamera gaan kopen, deze dagen best nog niet boven de 6 megapixels gaan. :)
Khem hier ook ne gwne 6 megapixel compact camera, en der is inderdaad weinig noise. En zowel, beetje photoshopping en je merkt er niets meer van. :)

Stancke

Legacy Member
Écht man, krijg er kippenvel van:love:

1691126335_63d959186d.jpg

Massis

Legacy Member
ViniMan zei:
Kvond het een beetje belachelijk om een nieuw topic aan te maken, dus plaatsek et hier maar bij.
Niet meer als 6 megepixels voor compact camera's.
Voor moest je misschien een compacte fotocamera gaan kopen, deze dagen best nog niet boven de 6 megapixels gaan. :)
Khem hier ook ne gwne 6 megapixel compact camera, en der is inderdaad weinig noise. En zowel, beetje photoshopping en je merkt er niets meer van. :)

volgens die site zou mijn canon S5 IS maar 2.7 MP mogen hebben voor de beste kwaliteit op zijn sensor... (1/2.5" sensor)

maar idd, ISO > 400 is er behoorlijk veel noise, maar da wist'k op voorhand toen'k hem kocht...

wouter_dc

Legacy Member
Chibiboy zei:
http://users.pandora.be/plectrumsplace/Ineke Posing Angle.jpg
http://users.pandora.be/plectrumsplace/Ineke Posing Third Angle.jpg
http://users.pandora.be/plectrumsplace/The Dome Shines.jpg

Eerste drie zijn van wandeling met vriendin in het park, ook al ben ik niet echt ervaren vind ik ze wel iets hebben :) de laatste is van in Keulen ^^

PS: Het meisje op de foto's is ook van dit forum, maar wie zou het zijn? Do YOU know? :p

Ik gok op ineke :applause:

2e foto van dat meisje heeft storend zwart wazig stuk links :)

Jammer dat er zo weinig van haar gezicht te zien is :( Mis wat "oogcontact"

Accordis

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik gok op ineke :applause:

2e foto van dat meisje heeft storend zwart wazig stuk links :)

Jammer dat er zo weinig van haar gezicht te zien is :( Mis wat "oogcontact"

Idd de bestandsnaam van je foto's begint met Ineke Posing ... :D
Die derde foto in die kerk daar vind ik heel knap!

Matt.

Legacy Member
1e foto is nice! Misschien nog ietsje rechts ervan croppen en hij zou perfect zijn.
2e foto is teveel contrast. Wit uitgebrand precies, en zwart vlak in haar haar?
Derde foto is mooi licht, [muggenziftmodus] ma kweeni, precies ni echt goeie compositie. :) [/end muggenziftmodus]
Ik ga voor de eerste. :)

Gromme

Legacy Member
Denk eraan om met het toestel nu even op stap te gaan maar weet niet goed naar waar. Misschien park van brasschaat.

Wat is het beste voor je batterij te besparen als je minder intensief foto's neemt... gewoon standby of telkens af/aan zetten.

section_00

Legacy Member
toestel gewoon aan laten staan
allee bij de nikons is da toch zo.... (na 6sec valt de lichtmeting toch uit en is aan-laten-staan idem als standby-verbruik)

Joeri

Legacy Member
Idd, gewoon aan laten staan. Desnoods kan je in je menu ook nog wat instellingen aanpassen ivm het scherm om wat te besparen.

Gromme

Legacy Member
Ik ben met een volle batterij vertrokken en heb hooguit 15 foto's kunnen trekken en toen was de batterij leeg. :s

DieselPower

Legacy Member
Voor da'k mijn camera in mn kast leg, haal'k die batterij er uit. Schijnt hier toch een beetje te helpen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan