Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:ben ik nu de enigste die dan de verkeerde diepte mist in die foto![]()



ViniMan zei:Kvond het een beetje belachelijk om een nieuw topic aan te maken, dus plaatsek et hier maar bij.
Niet meer als 6 megepixels voor compact camera's.
Voor moest je misschien een compacte fotocamera gaan kopen, deze dagen best nog niet boven de 6 megapixels gaan.
Khem hier ook ne gwne 6 megapixel compact camera, en der is inderdaad weinig noise. En zowel, beetje photoshopping en je merkt er niets meer van.![]()
de laatste is van in Keulen ^^
Chibiboy zei:http://users.pandora.be/plectrumsplace/Ineke Posing Angle.jpg
http://users.pandora.be/plectrumsplace/Ineke Posing Third Angle.jpg
http://users.pandora.be/plectrumsplace/The Dome Shines.jpg
Eerste drie zijn van wandeling met vriendin in het park, ook al ben ik niet echt ervaren vind ik ze wel iets hebbende laatste is van in Keulen ^^
PS: Het meisje op de foto's is ook van dit forum, maar wie zou het zijn? Do YOU know?![]()

Mis wat "oogcontact"wouter_dc zei:Ik gok op ineke :applause:
2e foto van dat meisje heeft storend zwart wazig stuk links
Jammer dat er zo weinig van haar gezicht te zien isMis wat "oogcontact"

[/end muggenziftmodus]