Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
Bwoa, lucht vind ik toch niet alles :p En ik zie net ook dat foto 1 duidelijk overscherpt is, heb geen rekening gehouden met de verkleining van origineel nar webformaat :(

dendaak

Legacy Member
Voor mij straalt hij toch een warm gevoel uit die van "AnewSpider".
Maar ben ook niet zo'n kenner qua fotografie.

Hierbij ook een foto dat mijn vader heeft getrokken toen hij met de motor was gaan toeren:

29204318479f73c6d4aa6.jpg

wouter_dc

Legacy Member
Hup, nog ne quickie van afgelopen weekend. Vogelshow Mondial in Grenslandhallen. Barslechte condities en debiele regels :( Geen foto's, geen flits, tralies, etc...
Dus, hoge iso, proberen vogels die stil zitten te zoeken, hoge f-waarde, ... achja, ik laat het maar eventjes zien

2002652291015962996_rs.jpg

syndrom

Legacy Member
AnewSpider zei:
pearl_steegjebewerktverkleind.jpg


Nog eentje van in Stockholm, is in het oude gedeelte van de stad.
kleur van de muren was ook een soort oranje/geel.

Pff veel te fel "verbrande" foto

Gromme

Legacy Member
Bij de tweede lijken de kleuren me precies zo flets als ik er nu naar zien of stoort het niet meteen?

SyRuS.be

Legacy Member
Gromme zei:
Bij de tweede lijken de kleuren me precies zo flets als ik er nu naar zien of stoort het niet meteen?

Niet om grof te doen maar de compositie stoort meer dan de kleuren. Ze hebben nogal een hoog "snapshot" gehalte. De foto zou ideaal zijn om op de site van een botenleverancier te staan als product, maar da's de bedoeling niet eh...

MAAR, Compo leren voelen 'takes time' zodus zéker niet opgeven (ben er zelf ook hélemaal niet hoor).

Conqie

Legacy Member
die vind ik super, maar kan er verder niks op zeggen sinds ik niks ken van Ir :)

m-be

Legacy Member
Hoe maak je die Ir-foto's? Is dat met een speciale filter, of echt een speciale camera? Wel erg knappe foto!

GenesisX

Legacy Member
'k Heb es gezien da ge daar zo'n filter kan voorzetten, net zoals een graduele filter fzo, maar ben daar nie zo zeker van. Nogal een ingewikkeld effect, alsof dat zo makkelijk te bereiken is...

mightyflup

Legacy Member
is met mijn nikon D70 en een B+W ir filter (bestaan er van verschillende merken)

vincentvc

Legacy Member
Hmm, kheb ier zo'n plugin voor photoshop die hetzelfde effect kan doen met een gewone foto hoor. :)

section_00

Legacy Member
at mightyflup, ik had die foto vanonder wel iets meer afgesneden
die zwarte rand stoort mij (mn aandacht wordt er teveel naar getrokken)

mightyflup

Legacy Member
section_00 zei:
at mightyflup, ik had die foto vanonder wel iets meer afgesneden
die zwarte rand stoort mij (mn aandacht wordt er teveel naar getrokken)

barbaar! in een foto snijden! blasphemy!
neej, ge ebt wel gelijk denkek :) maar kben lui, ps opstarten en aanpassen... nah ;)

nog 2 fotokes posten se (geen super shots maarkom)
HDR van 3 fotokes
park.jpg


wa gespeeld met filters (grad warming, grad nd, en nog wa gekleurde :p )
testing.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan