Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D'Sek- zei:HDR en nog overbelicht.. tsk tsk tsk![]()

Dit is op de Lilse Bergen

wouter_dc zei:Welke lens (brandpuntsafstand) heb je gebruikt? Moet precies nog eens dringend naar de Zoo
Zal ze straks, wanneer ik meer tijd heb, nog eens deftig bekijken![]()

BaBsie zei:

SyRuS.be zei:Amai, knap
Glaswerk?

SyRuS.be zei:Amai, knap
Glaswerk?

Op die eerste weet ik wel niet wat ik moet zien?
Geen tijd om ze allemaal te becommentariëren.matthi_182 zei:² Echt schone foto's.
@Babsie: zitten paar mooie tussen!Op die eerste weet ik wel niet wat ik moet zien?
Geen tijd om ze allemaal te becommentariëren.
'k Vind die 100mm 2.0 precies niet op de site van Canon??
Nvm: al gevonden op de Europe site. Wel raar dat die niet op de BE site staat?
Dus ik weet niet of ie hier te verkrijgen is.