Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hahahaha :D
Idd heel schoon foto`s van de zaal :)
Ik ken de mens die al da goud moest verven.. volgens mij wilt dieje daar nooit nimeer binnekome :D

Babs

Legacy Member
Bon, twas al lang geleden en khad eindelijk nog eens een gelegenheid om mijn camera vanonder het stof te halen :p

Bezoekje aan de zoo van Antwerpen dit weekend, te danken aan het prachtige weer.

Tis natuurlijk niet van hoogstaande kwaliteit. Kben nog altijd lerende en tis al redelijk lang geleden.
Heb achteraf gezien precies wel veel met mijn instellingen liggen sukkelen...

1.
IMG_5083.jpg


2.
IMG_5123.jpg


3.
IMG_5136.jpg


4.
IMG_5189.jpg


5.
IMG_5204.jpg


6.
IMG_5264.jpg


7.
IMG_5272.jpg


8.
IMG_5298.jpg


9.
IMG_5311.jpg


10.
IMG_5329.jpg

Babs

Legacy Member
En de rest

11.
IMG_5390.jpg


12.
IMG_5393.jpg


13.
IMG_5426.jpg


14.
IMG_5484.jpg


15.
IMG_5489.jpg


16.
IMG_5536.jpg


17.
IMG_5543.jpg


Met dank aan de lieve diertjes!
Commentaar mag altijd :woohoo:

wouter_dc

Legacy Member
Welke lens (brandpuntsafstand) heb je gebruikt? Moet precies nog eens dringend naar de Zoo :p

Zal ze straks, wanneer ik meer tijd heb, nog eens deftig bekijken :)

Matt.

Legacy Member
SyRuS.be zei:
Amai, knap :niceone:

Glaswerk?

² Echt schone foto's. :)

@Babsie: zitten paar mooie tussen! :) Op die eerste weet ik wel niet wat ik moet zien? :p Geen tijd om ze allemaal te becommentariëren.

'k Vind die 100mm 2.0 precies niet op de site van Canon??
Nvm: al gevonden op de Europe site. Wel raar dat die niet op de BE site staat?

Mr.Pee

Legacy Member
Misschien iets te vaak gecentreerd, en soms kan je beter gewoon de beste foto selecteren (zoals bij die uil), maar wel mooi gedaan voor de rest! De 2de sneeuwuil en het nijlpaard vind ik de beste, en het formaat van die 3de tijger is wel jammer, waarom heb je daar in geknipt?

wouter_dc

Legacy Member
matthi_182 zei:
² Echt schone foto's. :)

@Babsie: zitten paar mooie tussen! :) Op die eerste weet ik wel niet wat ik moet zien? :p Geen tijd om ze allemaal te becommentariëren.

'k Vind die 100mm 2.0 precies niet op de site van Canon??
Nvm: al gevonden op de Europe site. Wel raar dat die niet op de BE site staat?

Heb em ook in Amerika gekocht :) Dus ik weet niet of ie hier te verkrijgen is.

Matt.

Legacy Member
Bij konijnenberg hebben ze hem alleszins... :)
85mm f/1.8 vs. 100mm f/2.0
Moest je ook die keuze maken wouter? Zoja, waarom voor de 100mm gekozen?
Denk dat die wel wa groot is voor een APS-C camera, althans voor gewoon portret. Voor de foto's die jij ermee genomen hebt is de 100mm waarschijnlijk handiger...

Conqie

Legacy Member
die konijnenberg shop is anders niet bepaald help-vriendelijk..
al een aantal mails gestuurd maar antwoorden doen ze niet

Matt.

Legacy Member
Ach, voor de prijs ga je er gewoon met de auto/trein naartoe... Ruim aanbod en goedkoop... Zoveel slechte dingen heb ik trouwens nog niet gehoord van konijnenberg...

@friggelke: mooie foto, wel wat donker precies...

Floyd

Legacy Member
Klote!
wouter_dc: goed werk, ik weet uit (minimale) ervaring dat het niet makkelijk is deftige foto's te trekken in die omstandigheden !

Babsie: sommige foto's zijn, naar mijn mening, echt zéér sterk. Met nummer 7 eenzaam aan de top!! Verder ook 3, 4, 5 en 10. Sommige andere zijn dan weer matig.. Maar het goeie primeert !

Blanco

Legacy Member
Ja die met dat nijlpaard is echt ne coole foto. :niceone:

Die van friggelke is ook mooi, het is precies een HDR foto ofwel heb ik weer teveel gesmoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan