Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
Flickr is een pak handiger voor foto's, dA' is meer zo voor grafische werkjes om echt respons te krijgen op de kwaliteit ervan.

MaVaCa

Legacy Member
Vroeger was Flickr nogal rommelig en zag je er veel gewone (vakanite) foto'tjes. Waar dat dA (om mee te doen in de afkortingsvorm) meer gestructureerd was en in mijn ogen kwalitatief hoger stond.

Dit is ongetwijfeld al veranderd, zeker nu flickr er al een tijdje is en bekender is dan vroeger. Toch moet je toegeven dat het nog altijd wat rommelig overkomt en dus moeilijk te browsen. Yeah beide hebben voor en nadelen. Ik doe regelmatig leuke ontdekkingen op beide.

zyote

Legacy Member
Dag, hier ook maar mijn eerste inbreng tonen.
Heb de foto vrijdag gemaakt in een van de "brugjes" in Hasselt. Wou het effecten krijgen dat je echt door de foto geleid wordt :p Hopelijk vinden jullie het wat :)

78.png

DieselPower

Legacy Member
Ik zou zelf iets meer naar rechts en iets naar voor gaan zijn staan denk ik :)

vloet

Legacy Member
Ik vind het wel interessant. Vooral de kleuren.

Heb er trouwens nog een paar aangepast:

1.
2271523070_991c611634.jpg


2.
2271522856_077db8db87.jpg


3.
2271522494_da24e10da7.jpg


4.
2270729353_663a37ff2f.jpg


5.
2271521784_dd7fc82d46.jpg


6.
2270728501_a79f57eecb.jpg

Conqie

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ik zou zelf iets meer naar rechts en iets naar voor gaan zijn staan denk ik :)

vond ik ook, leuke foto maar die railing van boven doorbreekt de magie een beetje

vloet

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ook een uur moeten wachten tot er eens niemand bij op de foto stond? :p


(edit; ff image quote veranderd :D)


hehe, nee dat viel goed mee. Er was relatief weinig volk.

wouter_dc

Legacy Member
Ik heb me nog eens gewaagd aan sportfotografie. Eerste maal dat ik een voetbalmatch probeer te fotograferen :) Kritiek is dus welkom.. Minpunt dat ik al zelf zie; iets te groot diafragmagetal, had het liever wat kleiner gehad, maar het is nu zo :(


#1


#2

Floyd

Legacy Member
Niet slecht! Het lijkt wel of je mee op het veld staat. :)
'k Vind de kleuren wel niet zo mooi.

DieselPower

Legacy Member
Kvind de DOF bij de eerste wel goed, maar bij de tweede idd. :)

Kzou u tot contact/vriend maken op flickr, ma kwil ni da ge de rest van mn werk zie buiten dieje piraat of da ander mensen hun weg vinden naar de mijne via de uwe :p

Joeri

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik heb me nog eens gewaagd aan sportfotografie. Eerste maal dat ik een voetbalmatch probeer te fotograferen :) Kritiek is dus welkom.. Minpunt dat ik al zelf zie; iets te groot diafragmagetal, had het liever wat kleiner gehad, maar het is nu zo :(


#1


#2

Zeker niet slecht, paar kleine puntjes van kritiek
-Beiden zijn een tikje overbelicht
-De eerste een nogal lastige crop, een stuk van de bal gesneden en de benen van de onderste speler mochten er ook volledig opstaan.
-Bij de tweede mocht er rechts een tikkeltje meer ruimte gelaten worden.

Desalniettemin, goeie foto's.

wouter_dc

Legacy Member
DieselPower™;9756713 zei:
Kvind de DOF bij de eerste wel goed, maar bij de tweede idd. :)

Kzou u tot contact/vriend maken op flickr, ma kwil ni da ge de rest van mn werk zie buiten dieje piraat of da ander mensen hun weg vinden naar de mijne via de uwe :p

Maakt al u werk private :unsure: Alsof ik iets slechts zou zeggen over al uw werk, My hero :love:

Overbelicht, de totale plaatjes te licht, of bv. enkel de witte strepen van hun shirts? Ik zie het zelf inderdaad wel op de reclameborden & de sokken & strepen :)

Alvast bedankt! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan