Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:Meeste tussen 200 & 300 mm zeker?![]()

matthi_182 zei:@Babsie: zitten paar mooie tussen!Op die eerste weet ik wel niet wat ik moet zien?
Geen tijd om ze allemaal te becommentariëren.

Floyd zei:Babsie: sommige foto's zijn, naar mijn mening, echt zéér sterk. Met nummer 7 eenzaam aan de top!! Verder ook 3, 4, 5 en 10. Sommige andere zijn dan weer matig.. Maar het goeie primeert !
SideShow zei:toffe foto's![]()
Blanco zei:Ja die met dat nijlpaard is echt ne coole foto.![]()
Gromme zei:@ Babsie, voor mij schieten 3 7 12 15 er bovenuit.

Mr.Pee zei:Misschien iets te vaak gecentreerd, en soms kan je beter gewoon de beste foto selecteren (zoals bij die uil), maar wel mooi gedaan voor de rest! De 2de sneeuwuil en het nijlpaard vind ik de beste, en het formaat van die 3de tijger is wel jammer, waarom heb je daar in geknipt?



conquerpoy_123 zei:die konijnenberg shop is anders niet bepaald help-vriendelijk..
al een aantal mails gestuurd maar antwoorden doen ze niet

Tah_b00nz0r zei:bij mij hebben die altijd terug gemaild![]()

BaBsie zei:Int vervolg zal ik mijn beste foto's selecteren, maar ik vind dat enorm moeilijk. Elke foto heeft eigenlijk zijn charmes, en kan een ander persoon aanspreken.
Burgers zoo is mmmmmmm, daar wandel ik echt héél graag rond!
Floyd zei:Dat is een denk"fout" die ik vroeger ook maakte. Maar op die manier schakel je jezelf als fotogra(a)f(e) eigenlijk een beetje uit. Jouw selectie van je foto's is nu net een vlak waar je naar mijn mening niet te veel rekening moet houden met je "publiek". Heb je twee foto's van hetzelfde onderwerp gemaakt (en zit daar geen bepaalde bedoeling achter), probeer dan echt te kiezen welke je zelf de beste vindt. Ik weet het, het is moeilijk, en soms zal je jezelf achteraf vervloeken omdat je de verkeerde foto hebt gekozen, maar je leert er enorm van bij. Zo is het bij mij toch gegaan.
Hetzelfde gaat trouwens in nog veel grotere mate op voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een kleurenfoto en diezelfde foto, omgezet in zwart-wit. Je ziet vaak dat ze die dan allebei gaan publiceren en dat maakt, op mij tenminste, altijd zo'n zwakke indruk.
Fotograferen is keuzes maken. Dat gaat dan niet enkel om wat en hoe je iets fotografeert, maar ook wat je met die foto's doet en welke je uitkiest.
Mr.Pee zei:Nope, dat bedoelde ik niet babs, maar dat formaat lijkt mij precies anders? Links of rechts een deel geknipt? Die verhoudingen zijn precies niet hetzelfde, maar 'k ben nu te lui om te checkenBurgers zoo is mmmmmmm, daar wandel ik echt héél graag rond!



Terecht! Heb je ergens een overzicht van je foto's? (deviantart of zo)BaBsie zei:Kben nu toch al enorm blij da ik vooruitgang boek, en dat ik al van sommige foto's kan zeggen dat ik trots ben dat ik ze gemaakt heb![]()

Floyd zei:Terecht! Heb je ergens een overzicht van je foto's? (deviantart of zo)
Dat is een makkelijke manier om iemands evolutie te volgen.
