Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeri

Legacy Member
wouter_dc zei:
Overbelicht, de totale plaatjes te licht, of bv. enkel de witte strepen van hun shirts? Ik zie het zelf inderdaad wel op de reclameborden & de sokken & strepen :)

Alvast bedankt! :)

Geheel een beetje overbelicht, waardoor het wit idd wat uitgebrand lijkt. Met wat curves toe te passen in photoshop denk ik dat het al een pak te verbeteren valt.
Wit in zo'n zonlicht blijft natuurlijk iets enorm lastig, en gezien de situatie had hed niet veel beter kunnen zijn denk ik.

Mr.Pee

Legacy Member
probeer eens wat verschillende dingen om dat dak eraf te croppen; is vrij storend.

Account3of7

Legacy Member
'kweet niet of deze site hier al is gepost: www.face-on.com
Van 29 feb tot 8 juni is er een tentoonstelling in het fotomuseum in Antwerpen genaamd Face On. Je kan je eigen foto's (portretten: selfportrait, b&w, masked, animals, family, ... ) toevoegen op de website en de beste worden ook opgehangen in het museum!

Tygerke

Legacy Member
Hier een link naar de foto's die dienden voor mijn eindwerk, volg nu avondonderwijs fotografie. :)

EDIT: link fixed, sorry :p

section_00

Legacy Member
Tygerke zei:
Hier een link naar de foto's die dienden voor mijn eindwerk, volg nu avondonderwijs fotografie. :)

EDIT: link fixed, sorry :p

laatste lowkey picture van treinsporen vind ik zeer geslaagd
de rest ook ze:)

Xo0

Legacy Member
Op een industrieterrein in genk:

i2.jpg

zyote

Legacy Member
Xo0 zei:
Op een industrieterrein in genk:

Deze foto ben ik ook op belgiumdigital tegen gekomen kan dat ? Toen vond ik de versie die wat minder glossy was de mooiste :)

Gromme

Legacy Member
Even vermelden dat ik een nieuwe batterij heb aangekocht en ga nu ook stilletjes aan op uitkijk naar een statief.

zyote

Legacy Member
Ok heb het ge-edit! Dacht dat het hier niet van toepassing was omdat er geen afbeelding zichtbaar is :)

Floyd

Legacy Member
En nog nieuwe foto's te vertonen om dat nieuw materiaal te accompagnificiëren, Gromme? :)

Gromme

Legacy Member
^^ straks ga ik wat wandelen met de vriendin door het park en neem mijn fototoestel mee. Dus morgen resultaat. Hopelijk voelt mijn vriendin zich deze keer comfortabel genoeg om voor de lens te staan.

Gromme

Legacy Member
Hert1.jpg


Omstandigheden zijn lastig. Ze zitten achter een hek met kleine openingen en ze stonden ofwel vrij dicht als heel ver dus moest ik een foto kunnen nemen zonder het hek ermee op te hebben staan maar wou ze close en ja met mijn kitlens. 18-55.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan