Joeri
Legacy Member
wouter_dc zei:Overbelicht, de totale plaatjes te licht, of bv. enkel de witte strepen van hun shirts? Ik zie het zelf inderdaad wel op de reclameborden & de sokken & strepen
Alvast bedankt!![]()
Geheel een beetje overbelicht, waardoor het wit idd wat uitgebrand lijkt. Met wat curves toe te passen in photoshop denk ik dat het al een pak te verbeteren valt.
Wit in zo'n zonlicht blijft natuurlijk iets enorm lastig, en gezien de situatie had hed niet veel beter kunnen zijn denk ik.


