Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xo0

Legacy Member
i1.jpg

Ik post toch maar is de originele omdat de meeste mensen deze blijkbaar toch de mooiste vinden.

tomh

Legacy Member
heel mooi :)
alleen vind ik het nie zo mooi dat er juist zo wat nevel hang als ge naar die buldozer kijkt
zou imo mooier zijn geweest als die kleur er wa feller uitkwam

Babs

Legacy Member
Gromme, goeie foto's zitten soms in de kleinste hoekjes.

Kheb ooit zo eens rondgelopen op een speciaal kerkhof waar er prachtige beelden staan, en dan zo echt alles zitten bestuderen om mooie foto's te maken.

Uiteindelijk was de beste foto dan nog iets da ik toevallig had getrokken. Kweet nog da ik daar voor stond, mn camera nam en gewoon op 2 seconden die foto had getrokken, zonder er ook maar iets bij na te denken.

Anyways, kga binnenkort waarschijnlijk met mijn vriend in Doel foto's gaan trekken. Naar het schijnt zijn daar alle huizen leeggehaald en is het een spookdorp geworden en we gaan het daar eens gaan bestuderen.
Nu zei hij wel dat er daar bvb ook krakers zitten, en vanaf dat hij dat zei was ik er niet meer gerust in.
Hij neemt tenslotte zijn kersverse D3 mee, dus samen met zijn en mijn gerief zitten we daar toch met een belachelijk hoge som geld aan materiaal :eek:
Heeft iemand daar al eens foto's getrokken en ergens last van gehad ofzo?
Enige tips voor deze gevaarlijke missie? :)

Conqie

Legacy Member
xoo, erg mooi
maaar! had nog mooier geweest (denk ik) indien je nog een lager standpunt had, alhoewel dat die container dan is aangesneden

Floyd

Legacy Member
Waarom denken mensen eigenlijk altijd dat je naar leeggelopen panden bevolkt door zwervers of naar illustere kerkhoven moet afzakken om een goeie foto te maken?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kad liever heel die 'Klein' ook nog gezien. Wa was de opdracht precies?

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kad liever heel die 'Klein' ook nog gezien. Wa was de opdracht precies?

Inderdaad, heb je gelijk in..

Gewoon, doorzichtig parfumflesje in studio. De rest is vrij, je mag er alles mee doen :)

DieselPower

Legacy Member
wouter_dc zei:
Inderdaad, heb je gelijk in..

Gewoon, doorzichtig parfumflesje in studio. De rest is vrij, je mag er alles mee doen :)
Konde ni wa meer met het licht spelen dan ofzo? Zonsop of ondergang faken? paar druppels water op het flesje? Kben echt geen fan van het zand en de schelpen :) Ik zou proberen om 'zwoele zomer' iets meer te proberen communiceren dan enkel zomer :p

Joeri

Legacy Member
Dat zand vind ik ook enorm storend. Moest het nu nog zo goud-bruin zijn zoals in de boekskes, ok, maar dit is zo...grijs.
En zeker in combinatie met die vlakke achtergrond, bij een studio-achtergrond zie ik persoonlijk ook liever iets 'kunstmatig' in plaats van het zand.

wouter_dc

Legacy Member
Ik zal morgen nog eens teruggaan :) Vroeg men bed uit en hopla.

Zonsop- & -ondergang, bv. dat flesje wel voldoende licht is, en randen donkerder (mbv. 1 spot ofzo) (+- vignettering maar dan met licht gespeeld, niet softwarematig)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan