Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
XoO, maar ik had het over studiofotografie en daar kan het model waarschijnlijk geen 10 of 20 seconden muisstil zitten :p. 't Is waar wat je zegt, maar da's toch ook logisch? De sluiter staat langer open waardoor er ook meer licht op de sensor kan vallen... 'k Had het dus over modelfotografie met gebruik van spots/lichten waardoor er schaduwen e.d. ontstaan.

;)

Xo0

Legacy Member
GenesisX zei:
XoO, maar ik had het over studiofotografie en daar kan het model waarschijnlijk geen 10 of 20 seconden muisstil zitten :p. 't Is waar wat je zegt, maar da's toch ook logisch? De sluiter staat langer open waardoor er ook meer licht op de sensor kan vallen... 'k Had het dus over modelfotografie met gebruik van spots/lichten waardoor er schaduwen e.d. ontstaan.

;)

GenesisX zei:
Vanaf nu begin ik eigenlijk door te krijgen dat er echt serieuze lichtbronnen nodig zijn om een deftige licht/schaduwfoto te maken en niet een gewoon nachtlampje die wat sfeer uitstraalt :p. Als ge daar gewoon naar kijkt dan blijkt da genoeg te zijn, maar meestal is alles dan zwart zelfs al zet ge uw sluitertijd op 1/60 fzo. Dit pas na een fotoshoot gezien te hebben van naaktfotografie (op tv eh) :unsure:. Die zetten daar serieuze spots op en alles was zo klaar als iets, maar de uiteindelijke foto's waren donker en heel deftig qua schaduw en lichtaccenten...


Ok mis begrepen dan, ik dacht dat je sprak in het algemeen maar dat je gewoon door die studio fotografie door dat inzicht waart gekomen.
Nm dan :)

Maar bij portet buiten enzo kan een flits je ook wel ver op weg helpen hoor.. Of gewoon binnen zonderflits maar bij een raam.

Joeri

Legacy Member
Gromme zei:
Ik zou graag een fotosessie doen met mijn vriendin, dus door een fotograaf. Maar liefst één die iets origineler is dan de typisch studiofoto's. Kent iemand wat van die fotograven want zelf vind ik er niet meteen.

Kijk eens op sites als modellennet.be, in tegenstelling tot wat de naam zegt, kan je er ook fotografen opzoeken.

Mr.Pee

Legacy Member
Merci Floyd voor de énorm vleiende commentaar, ik zal er vandaag nog eens 5 posten...

DieselPower

Legacy Member
Om nog meer succes te hebben kunde ze tussen img-tags plaatsen :p

Voor mij missen de meeste scherpte, de eerste twee zijn iets te donker en zoef is te nauw gecropt.

*Springkonijn*

Legacy Member
Laatste 2:

0ee1274a42775d46.jpg


b992592a0e0e2f93.jpg

Floyd

Legacy Member
Springkonijn:
1- Ik had zelfs nog nooit gezien dat dat gebouw ook af en toe àlle ramen kleurt! Goed moment, goed gevat, mooi scherp!
2- Zie je jezelf in de weerspiegeling op volle resolutie? :D

Gromme

Legacy Member
Ik zoek hulp voor bij mijn volgende onderneming. Zoals ik eerder zei wil ik terug de weg opgaan in de fotografie die me meer ligt.

Voor de volgende zoek ik daar pillen (medicijnen) liefst in alle mogelijke grootte, kleuren, vormen en noem maar op. Liefst ook zoveel mogelijk capsules in de meest denkbare kleuren.

Ik hoop dat ik hier mensen kan vinden die me daarbij kunnen helpen. Ik vraag dan eerder om even te kijken of jullie nog medicijnen hebben die de vervaldatum al lang zijn gepasseerd. Heb er toch heel wat nodig, daarom dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt,


mvg,

Gromme

chosen1

Legacy Member
Gromme zei:
Ik zoek hulp voor bij mijn volgende onderneming. Zoals ik eerder zei wil ik terug de weg opgaan in de fotografie die me meer ligt.

Voor de volgende zoek ik daar pillen (medicijnen) liefst in alle mogelijke grootte, kleuren, vormen en noem maar op. Liefst ook zoveel mogelijk capsules in de meest denkbare kleuren.

Ik hoop dat ik hier mensen kan vinden die me daarbij kunnen helpen. Ik vraag dan eerder om even te kijken of jullie nog medicijnen hebben die de vervaldatum al lang zijn gepasseerd. Heb er toch heel wat nodig, daarom dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt,


mvg,

Gromme

gaat ge uzelf van kant maken ofzo? :p

kdenk trouwens niet dat de capsules die gij in gedachten hebt zoveel voorkomen.

en mijn opa zijn apotheek is vorig jaar helemaal leeg gemaakt, anders had ik er wel een hele shitload kunnen leveren

Tah_b00nz0r

Legacy Member
zou ge da ni beter opt algemeen posten gromme?

hier komt ni veel volk dat lezen ;) of bij buy & sell :D

Gromme

Legacy Member
Nee nee, ga mezelf niet van kant maken. T'is gewoon een idee waar ik mee speel.

Mja, maar je hebt ook soms van die vitaminen-capsules, sommige zijn zo knal-geel of donkergroen...

Joeri

Legacy Member
Gromme, kijk eventueel eens in een carnavalswinkel, ik meen me te herinneren dat ik dat daar ooit eens ben tegengekomen.
Of, moest je wat culinair aangelegd zijn, kan je met de nodige productjes wel iets maken dat er ongeveer zo uitziet. En dan kan je het achteraf nog opeten ook.

wouter_dc

Legacy Member
Inderdaad Jelly Beans :p Maar dat ziet er iets te snoepachtig uit :D (en het is te lekker om zomaar te gebruiken wrs daarna weg te gooien. Behalve die met popcorn smaak en al die moogt ge hebben :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan