Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Als ge die juist plaatst kunne die nog een capsule vorm hebben :p Of kleine stukskes van eten ^^ Ik solliciteer :D

Gromme

Legacy Member
Nee, het moeten wel degelijk medicijnen zijn maar bedankt voor de ideeen. Zoek ook nog een spuit zo met een dunne naald.

Gromme

Legacy Member
:-) hehe...

Ben eigenlijk op zoek naar een statief nu & een kasje om vanop afstand een foto te kunnen trekken.

guRuh

Legacy Member
Gromme zei:
Ik zou graag een fotosessie doen met mijn vriendin, dus door een fotograaf. Maar liefst één die iets origineler is dan de typisch studiofoto's. Kent iemand wat van die fotograven want zelf vind ik er niet meteen.

Ik denk aan Bert Stephani
en
www.fotofolio.be

Ook www.madeup.be is een dikke aanrader, toffe pee.

Gromme

Legacy Member
Waar kan ik het best terecht voor materiaal (Antwerpen of Online) kwaliteit/prijs-gericht.

Zoek dus nog een remote control & statief.

wouter_dc

Legacy Member
Jep Grobet, dacht ook meteen aan die winkel. Kon enkel ni op de naam komen :D

Veel persoonlijke ervaring is daar niet aan. Remote Control is wat het is. Statief ook, je moet gewoon zien wat je wil. Maar ik denk dat ze je daar wel de benodigde uitleg kunnen verschaffen. Imo wel beter dan de Fnac of eender wat. Die griet verstond het woord Remote Control niet :/

Gromme

Legacy Member
Zo een remote controle. Hoe werkt dat eigenlijk en gaat dat met al de dig. reflextoestellen?

Floyd

Legacy Member
Gromme: zou je niet beter beginnen met de timer ipv een RC en een stoel als statief of zo? 't Is maar een idee. Laat de zoektocht naar dat materiaal geen reden (of excuus) zijn om niet aan het fotograferen te slaan!

Gromme

Legacy Member
Oh nee, maar ondertussen hou ik me er wel mee bezig hoor. Het is niet omdat ik dat niet heb dat ik dus niets doe. :-)

Probeer bvb. voorwerpen te gebruiken om mijn toestel op te plaatsen maar ik merk dat dit toch niet altijd even evident is.

V!$u4L

Legacy Member
Die eerste is so No Country... I love it.

@Gromme
Het lijkt erop dat je te veel rationeel fotografie wil aanpakken... ik zie wel dat je het wil, maar te hard probeert. Ga van je buikgevoel, het komt gemakkelijker zo.

Gromme

Legacy Member
@ Visu4L, mja je kan wel best gelijk hebben.

Wil het gewoon goed doen maar aan de andere kant mis ik weer de kennis om het goed aan te pakken. Ik ben heel raar op dat vlak eigenlijk.

Floyd

Legacy Member
Stijlvol, tomhuveners. Ik volg Marsmillo wel in wat hij zegt over de scherpte bij foto 1. Nummer twee is mij dan weer net iets té minimalistisch, maar toch: goed werk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan