Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
Vind ik niet bijzonder, heeft geen deftige compositie en de scherpte had op het oog moeten liggen.

sgt slingshot

Legacy Member
some pics from last week
2276417894_40ae5775ec.jpg


2275587227_0ae80d80b0.jpg


2259132749_ce636ed40b.jpg


2233510274_518f4ae390.jpg

Xo0

Legacy Member
zyote zei:
Deze foto ben ik ook op belgiumdigital tegen gekomen kan dat ? Toen vond ik de versie die wat minder glossy was de mooiste :)

Yep klopt :)
Ja ik kan niet kiezen tussen de twee.. Ze hebben elk wel iets.

zyote

Legacy Member
sgt slingshot zei:
some pics from last week

Ik vind ze heel mooi enkel jammer dat de snowboarders en skiërs zo klein zijn tov de rest. Dit maakt dat ze niet meer de aandacht krijgen die ze verdienen. Just my 0.02 want de scherpte enzo is zeer goed :)

Gromme

Legacy Member
Wil foto's gaan trekken maar ben beetje inspiratieloos. Woon in Merksem (Antwerpen)

Groetjes

enj0i^

Legacy Member
Ik vind het juist cool dat die skiiers/snowboarders zo klein zijn, bijvoorbeeld de eerste foto vind ik echt nice

Floyd

Legacy Member
Gromme: ik denk dat jij wat minder geforceerd op zoek moet gaan naar "geïnspireerde foto's". Probeer het misschien zoals ik het doe: als je met vrienden, vriendin of familie ergens heen gaat, neem je camera mee en schiet erop los. 't Is door veel te fotograferen dat je bijleert. Als je telkens moet gaan wachten tot je op de fiets springt om ergens één of ander oud gebouw te gaan fotograferen zoals er al duizenden voor u hebben gedaan, ga je niet ver geraken denk ik. :)

Gromme

Legacy Member
Ja, ik vind zelf ook dat het geforceerd is. Nu, vorige keer een wandeling met de vriendin en dan eigenlijk het fototoestel meegenomen.

Maar ik doe liever aan scene-fotografie zoals ik het noem. Maar daar nog niet de kans toe gehad.

GeeKer

Legacy Member
Weekendje parijs gedaan.

IMG_9575.jpg


Het is jammer van de bus, maar was niet in parijs om fotos te trekken en kon dus niet blijven staan :)

GenesisX

Legacy Member
Zeg gromme, neem uw fototoestel es en richt die op iets da ge normaal zou negeren. Probeer dan verschillende hoeken en bekijk het nadien op uw pc es... N/o maar nu lijkt da zo saai en leeg :s

Mr.Pee

Legacy Member
uw omzetting is inderdaad heel saai, ziet er heel neutraal grijs uit. Zo'n vogelhuisje is nu nie echt interessant...

Ge kunt ook altijd proberen extreme closeups van texturen te maken, da is soms wel interessant. (door een oude 50mm lens ofzo achterstevoor tegen uw 18-55 te houden bekomt ge een macro-effect)

Gromme

Legacy Member
Ik ga me gewoon terug richten op wat ik het liefste doe en dat is scene-fotografie.

LunchBox

Legacy Member
woah, heel mooi Jean.. de bus stoort me niet heel erg eigenlijk, past wel in het plaatje van een drukbezochte wereldstad.

Floyd

Legacy Member
Nice Springkonijn!
Gromme: je foto's missen *wit* en ... een onderwerp. :) Ik kijk uit naar die scenefoto's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan