Floyd
Legacy Member
Haha heerlijk, zoveel reacties!
(wel jammer dat dat enkel gebeurt als de kritiek negatief is
)
@ conquerpoy: "artistiek verantwoord" is voor mij een lege term. Ik ga allerminst voor artistiek verantwoord. Deze foto's heb ik eruit gelicht omdat ik het leuke / interessante beelden vind. Ik zou niet weten wat ik moet verstaan onder het "artistieke" trouwens.
Mijn eigen mening over die foto's: Nummer 1 was waarschijnlijk beter af zonder de korrel en mocht iéts scherper (naast het feit dat ik de bewegingsonscherpte zeker een meerwaarde vind). Van nummer 2 ben ik volledig tevreden.
Bij nummer 3 stoort die verwarming mij ook eindeloos, maar 'k vond de compositie desondanks goed en het beeld lekker mysterieus.
@wouterdc: Wat bedoel je, waarvoor zou ik een speciale techniek gebruikt hebben? Ik leg het met plezier uit, dus ik ben benieuwd!

(wel jammer dat dat enkel gebeurt als de kritiek negatief is
)@ conquerpoy: "artistiek verantwoord" is voor mij een lege term. Ik ga allerminst voor artistiek verantwoord. Deze foto's heb ik eruit gelicht omdat ik het leuke / interessante beelden vind. Ik zou niet weten wat ik moet verstaan onder het "artistieke" trouwens.
Mijn eigen mening over die foto's: Nummer 1 was waarschijnlijk beter af zonder de korrel en mocht iéts scherper (naast het feit dat ik de bewegingsonscherpte zeker een meerwaarde vind). Van nummer 2 ben ik volledig tevreden.
Bij nummer 3 stoort die verwarming mij ook eindeloos, maar 'k vond de compositie desondanks goed en het beeld lekker mysterieus.@wouterdc: Wat bedoel je, waarvoor zou ik een speciale techniek gebruikt hebben? Ik leg het met plezier uit, dus ik ben benieuwd!
Ik hoop ten stelligste dat het nummer 1 is!!hier kan ik 2 dinge op zegge
1. Ik ben een beginner vandaar de beginnersfoto's en de goei dat is dat ik vorderinge maak ...
2. De beginnersfoto's heb ik er expres bijgezet voor de betere NOG beter te laten worden ...
kies maar![]()

sorry

ty
Was tijdens die vriesdagen :'( Deken rond mijn lijf, selftimer op, deken weggooien en op de tanden bijten 
