GenesisX
Legacy Member
Xavez, das wrs hetgeen mij zo opvalt aan de tweede foto. Er is iets dat een beetje tegensteekt, en dat kan wel eens de belichting zijn. Maar dat maakt het nog geen slechte foto
.
En sorry dak over die puntjes begon te zagen, ik had nog niet zover gedacht dat het vogels konden zijn
. En de gradatie is wel mooi. Welke filter is het btw? Grijs of blauw? En licht of heel hard?
.En sorry dak over die puntjes begon te zagen, ik had nog niet zover gedacht dat het vogels konden zijn
. En de gradatie is wel mooi. Welke filter is het btw? Grijs of blauw? En licht of heel hard?
Ook letten op compositie. 
. Geen idee hoe ik het weg kan krijgen, iemand!? Heb het spiegeltje al gekuist, voor- en achterkant van m'n lens en m'n UV-filter. Hoe langer de sluitertijd, hoe zwarter het puntje (eigenlijk redelijk groot, eerder een ronde vlek).