Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xo0

Legacy Member
Nog een foto van Hasselt kermis, van het "spookhuis". Deze zwart-wit foto heb ik zelf terug ingekleurd.

Spookhuis.jpg

Babs

Legacy Member
Nog niemand die zich vandaag buiten gewaagd heeft me het fijne laagje witte sneeuw? :)

TiB0

Legacy Member
Als je echt een leuke foto wilt maken, in het Den Brandt park in Antwerpen, waar ik deze ochtend ging lopen, is de fontein bevrozen -> ijsgordijn, vrij formidabel prachtig.
'T stond er al vol met fotografen, maar misschien is het nog niet te laat...
(Niet echt in de mood om terug te gaan met een fototoestel :p)

Btw, knappe foto Xo0, netjes gedaan.

Btw 2, hier sneeuwt het ook.

Babs

Legacy Member
Alé, twas nog leuk ma wel koud :p
Aangezien er in onze tuin niet echt wintertaferelen zijn heb ik mij gewoon neergezet en gekeken hoe de meeskes aan de vetbollen begonnen te eten.

Kheb helaas geen tijd om andere gebieden te gaan verkennen :( Khoop op nog wa meer sneeuw ooit.

Conclusie van mijne shoot: vogels bewegen teveel en ik ben nog altijd onervaren :p

wouter_dc

Legacy Member
Q Santa Run van gisteren. Jammer van de mindere omstandigheden :( Schemering + lopende mensen is geen al te beste combinatie voor mij :cry:

IMG_02152.jpg

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
:D Ik wil bij Dries Van Noten zeggen...

@wouter_dc
Ik vind het onderwerp nog wel interessant, maar alles eromheen is nogal boring. Ook de grove korrel vind ik jammer.

SweetEmmaRose

Legacy Member
V!$u4L zei:
:D Ik wil bij Dries Van Noten zeggen...

@wouter_dc
Ik vind het onderwerp nog wel interessant, maar alles eromheen is nogal boring. Ook de grove korrel vind ik jammer.

Als het wel aan de nationale straat is is hem ni ver van huis gaan fotograferen:p

TiB0

Legacy Member
'k denk dat de foto wel potentieel had, maar de achtergrond is wat te druk met die trams, en de omstandigheden waren inderdaad niet zo ideaal. Voor de rest is hij wel oké... Mooie kleuren (als je dat blauwe vlekje wegdenkt)

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Als het wel aan de nationale straat is is hem ni ver van huis gaan fotograferen:p

Nope :) Tis op de Schoenmarkt. Daar die straat aan de Groenplaats, richting Meir. Ik stond aan de uitgang/ingang naar het Shopping Center. (Beddenstraat)

Korrel komt jammergenoeg door het gebruik van iso1600 om toch nog een iets of wat deftige sluitertijd te bekomen om de persoon nog iets of wat te bevriezen.

Trams kon ik "niets" aan doen. Na kwartiertje stond ongeveer zowat de helft van de trams van Antwerpen daar in de file. Ze stonden allemaal stil, politie had waarschijnlijk tramsporen geblokkeerd :) Ik denk dat het een tram was met zo een tijgermotief (?) op geschilderd :D


edit: Die is het dus niet op de achtergrond, maar ik ben er zeker van dat die ook in die file stond :p

edit2: Het is inderdaad tram ! :cool: U ziet nog perfect jongedame!

vincentvc

Legacy Member
Niet echt de meest interessante dingen, maar het ziet er wel cool uit.
Focus, contrast, kleuren.

Mr.Pee

Legacy Member
inderdaad niet de meest interessante onderwerpen, uwe maïskolf is trouwens heel erg overbelicht...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan