Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Khoop op nog wa meer sneeuw ooit.
SweetEmmaRose zei:Tram 8!
Ik wil bij Dries Van Noten zeggen... V!$u4L zei:Ik wil bij Dries Van Noten zeggen...
@wouter_dc
Ik vind het onderwerp nog wel interessant, maar alles eromheen is nogal boring. Ook de grove korrel vind ik jammer.

SweetEmmaRose zei:Als het wel aan de nationale straat is is hem ni ver van huis gaan fotograferen![]()
Tis op de Schoenmarkt. Daar die straat aan de Groenplaats, richting Meir. Ik stond aan de uitgang/ingang naar het Shopping Center. (Beddenstraat)
Ik denk dat het een tram was met zo een tijgermotief (?) op geschilderd

U ziet nog perfect jongedame!Zéér mooie foto'sLegatus zei:mijn pics @ www.pingwingmedia.com
. Zeer goed uitgekozen ook (omwille van het licht, positie, simpelheid, etc).