Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:Daar ben ik het niet mee eens, ik vind de 2de eigenlijk veel beter dan de 1ste. De kleuren, het contrast en de focus zitten gewoon goed IMO. 'k weet niet wat exact, maar de foto heeft wel iets.
En die 1ste vind ik dan weer zo'n cliché paardenfoto... Met die cliché hoek om een foto uit te trekken bij een paard. Zo'n foto waarvan je er elk jaar wel 100 zie op de covers van paardenloversboekjes en kalenders.
ReSiC zei:heb een nieuwe camera, en dit is de 'eerste' foto ermee![]()