Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
de ruis past nog een beetje in het plaatje :p het geeft zo precies een soort van mist gevoel :p

vloet

Legacy Member
Genomen in Mechelen. Tijdens de kerstmarkt zag ik daar vanop de grote markt dat steegje en ik dacht ik probeer er iets mee. Ruis omdat ik met een vrij hoge iso heb gewerkt. Maar ik vond dat ook niet storen.

edit: Vandaag nog genomen. Ook member van dit board trouwens ^^

2123084972_a0f19dde68.jpg

section_00

Legacy Member
kzen hie weer met mn paarden :oink:
verleden weekend genomen, schone zondag

DSC_9827x-border.jpg



DSC_9729x-border.jpg

binnenin weinig licht, dus wa opgeboost met ps

Conqie

Legacy Member
eerste vind ik wel leuk, mischien te centraal? dunno

De onderste vind ik een gemiddelde huis tuin en keuken foto :) n/o maar er zit gewoon geen inhoud in en het is een saai standpunt zonder achtergrond

TiB0

Legacy Member
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind de 2de eigenlijk veel beter dan de 1ste. De kleuren, het contrast en de focus zitten gewoon goed IMO. 'k weet niet wat exact, maar de foto heeft wel iets.

En die 1ste vind ik dan weer zo'n cliché paardenfoto... Met die cliché hoek om een foto uit te trekken bij een paard. Zo'n foto waarvan je er elk jaar wel 100 zie op de covers van paardenloversboekjes en kalenders.

exxhal

Legacy Member
Deze zomer getrokken met een olypus fe-100. 4.0 MP

foto 1)Iemand wees me op de verschillende kleuren (het zou speciaal moeten zijn of toch zo iets.)
foto 2)one lucky-shot met een fe-100 :lol:

link hier

Conqie

Legacy Member
TiB0 zei:
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind de 2de eigenlijk veel beter dan de 1ste. De kleuren, het contrast en de focus zitten gewoon goed IMO. 'k weet niet wat exact, maar de foto heeft wel iets.

En die 1ste vind ik dan weer zo'n cliché paardenfoto... Met die cliché hoek om een foto uit te trekken bij een paard. Zo'n foto waarvan je er elk jaar wel 100 zie op de covers van paardenloversboekjes en kalenders.

tja het is mischien wel een cliché foto, maar daarom niet slechter imo

de tweede, hij kan me echt niet boeien, behalve dan de blauwe schijn op de achtergrond

Conqie

Legacy Member
Reflectie in de tunnel is wel mooi, alleen spijtig van de overbelichting buiten, maar die camera kan je waarschijnlijk niet manueel bedienen

section_00

Legacy Member
ReSiC zei:
heb een nieuwe camera, en dit is de 'eerste' foto ermee :)

sterke pic, spreekt aan
al had ik het blikje wel iets roder willen zien... (colorjunkie that i am)

Conqie

Legacy Member
Heeft iets virtueel, zelf surrealistisch of mischien is het gewoon de vermoeidheid ^^
nietemin, leuke foto imo

Matt.

Legacy Member
Idd, zelfde commentaar als hierboven, leuk, maar mag idd iets roder. Voor de rest, simpel maar goed.

ReSiC

Legacy Member
:) ja, had de kleuren wat aangepast daarmee dat er niet het 'coca cola rood' is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan