Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Floyd

Legacy Member
Natuurlijk mightyflup, over minderwaardig spreek ik niet. :)



Een experimentje zoals ik van plan ben er wel vaker te doen:

barvauxoc8.gif


(deze foto's zijn door een vriend genomen, ik heb ze alleen samengebracht)

Mr.Pee

Legacy Member
Op zich wel leuk om zo wat diepte te creëeren, jammer van de schaduw linksvoor op het gras!

Floyd

Legacy Member
Inderdaad. Deze foto's waren dan ook totaal niet met dit resultaat voor ogen gemaakt. In principe moet er zo weinig mogelijk voorgrond te zien zijn en natuurlijk niet te veel verschil tussen de twee foto's (zoals die schaduw bij deze). De grassprieten op de voorgrond verspringen ook te veel.

vincentvc

Legacy Member
Is het niet beter het met 1 foto doen en die dan te bewegen?
Kheb ooit nog eens van die dingen gezien, waarbij het wel heel goed was gelukt.

Gromme

Legacy Member
Blanco zei:
I agree. Alleen spijtig dat hij niet recht staat, was perfect te doen imo. Spijtig van dat witte stukje wegmarkering dat nog net boven zijn hoofd komt piepen.
Dat korrelige van het circuit spreekt mij wel aan, dat zorgt voor een mooie textuur.

In feite...
Ik had die foto's gisterennacht ff met een half oog bekeken en ik dacht eerst dat je foto's toonde van één of andere fotograaf, een zekere Frank Courchamps. :unsure:
Als dat geen compliment is he. :)

Nu vandaag zie ik wat je bedoeld. Spa Francorchamps natuurlijk. :doh:


Hij is idd niet helemaal recht. Hij stond schever en heb heb daarna aangepast maar blijkbaar niet voldoende. En ja Francorchamps.. :-) spelling is my bitch.

Standpunt kan voor sommige raar zijn, maar het is ook omdat we vanuit de hoogte stonden te kijken en ik dus niet heel veel kon spelen met de compositie.

Het zijn allemaal trouwens testertjes.

Gromme

Legacy Member
SER?...

De auto waar een vriend van me mee heeft gereden.

The eye of the tiger.
Theeyeofthetiger.jpg


Fotografie van auto's en moto's, waar moet je daar zoal op bij letten?

Twee vrienden van me rijden met ducati monster en dat brengt toch eens de mogelijkheid om hierrond een fotoshoot te doen. Enige tips?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hij dacht da uw fotos die van Frank Courchamps waren .....
en my bitch lol

Gromme

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja ma ge krijgt een geweldig compliment en ge zegt er niks op :D you bitch!

Ja, op die manier bekeek ik het nu ook niet. :-)

In ieder geval bedankt voor de leuke opmerkingen. (dit klinkt zo belachelijk nu)

Voor mijn volgende en eigenlijk eerste foto-project ben ik lege redbull blikjes aan't verzamelen, heb er nu ongeveer een 100-tal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan