Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Al wordt dat wat teniet gedaan door het stuk van die struik (of wat het ook is) ernaast. Valt echter weinig aan te doen, behalve wat Photoshoppen, maar 't is al zwart genoeg.
) Mooie DOF ook. Ietsje lichter was toch wel beter geweest, maar 't is imo wel nog een goeie foto. Leuke sfeer.Ik vind die wel coolXo0 zei:


wouter_dc zei:Ik vind die wel cool
Jammer van dat onderste steentje![]()
Xo0 zei:Dat onderste steentje is een kwestie van smaak. Dat steentje zegt heel veel in die foto vind ik persoonlijk.
Ik heb trouwens dezelfde foto zonder het steentje..

V!$u4L zei:Leuke foto's! Behalve voor de drop shadow...![]()
Komt goed!