Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


GenesisX zei:Bloempotten zijn interessant hoor. Je weet nooit of... of... bleh!
![]()
²Floyd zei:Ik ben trouwens wel te vinden voor zo'n fotofolio thread en denk dat ik er mij ook eentje zou aanmaken. LunchBox, dresse, ik kan mij niet inbeelden dat jullie hier iets op tegen hebben?![]()
Floyd zei:Een dramatische nabewerking maakt een foto niet dramatisch. Hetzelfde geldt in mijn ogen ook voor de meeste foto's van mightyflup en die laatste van wouter_dc, maar dat is een andere kwestie.![]()

TurnhoutOmni^ zei:@ mr.pee: idd ze lijken heel hart op de foto's van u leerkracht
ge kunt bena zegge dat ze door de zelfste fotograaf zijn getrokke
tzonneke schijnt wat heb ik gedaan ??? idd foto's gaan trekke
http://www.freewebs.com/chrisaerts/friends2.jpg
http://www.freewebs.com/chrisaerts/vissen.jpg
http://www.freewebs.com/chrisaerts/walking.jpg
(op zondag, na de rommelmarkt) 

Floyd zei:Mr.Pee: Extréém interessant. Ik heb uw post opgeslagen en ga zeker die namen allemaal eens opzoeken. Ik begrijp niet echt waarom ge u precies excuseert terwijl ge over die fotografen vertelt, 't is begot zowat de interessantste post in heel deze thread! Voor mijn part zouden wel meer mensen die weet hebben van interessante fotografe(s/n) daar regelmatig over mogen vertellen.
Ik ben trouwens wel te vinden voor zo'n fotofolio thread en denk dat ik er mij ook eentje zou aanmaken. LunchBox, dresse, ik kan mij niet inbeelden dat jullie hier iets op tegen hebben?![]()

peeeee waar blijft uw thread, kwil da kunne linke
Even om ook eens te reageren op mr pee's fotos, op de één of andere manier doen die mij altijd denken aand films zoals: Juno, Napoleon dynamite enz.. Kweet ook nie wrm
En net zoals bij die soort films heb je voorstanders en mensen die het maar niets vinden dusja. Ieder z'n ding =)
Floyd, 'k voel mij niet aangevallen, want je hebt gewoon gelijk . Maar ik ben nog schuw om met mijn camera te gaan waar veel mensen komen, of gewoon ergens gaan waar ik de omgeving niet ken. Tips zijn welkom, maar ik zie da niet direct veranderen omdat da ook wat mijn karakter is. + lui zijn eh
@ Gromme, uwe eerste foto hoort bij je beste, ik durf zelfs zeggen je allerbeste foto tot nu toe!


Ja, ik weet het wel. We hebben het daar al dikwijls over gehad in deze thread maar ik heb nooit schrik gehad om te discussiëren, dus here goes.mightyflup zei:Floyd Ik maak men lucht niet extreem dramatisch in ps, ik gebruik filters op men lens!
dus bij mij ist wel zo bedoelt ook al vinde gij da minder mooi hé
vanavond road trip, kzal es zien voor wa zachte foto's ook dan![]()

kvind men foto's zeker niet "plastic" (zoals bij overmatig hdr) ofzo 