Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SideShow zei:Mr Pee
Kan je even uitleggen wat er speciaal is aan uw foto's? Ik ga u niet aanvallen ofzo .. maar ik vraag me af wat er speciaal is aan een gevel met raam en garage, lichtjes overbelicht, waar ge meestal een overdreven kader aan toevoegt en de mensen vraagt om ze als reeks te bekijken.
Meestal vind ik het onderwerp saai, de belichting plat, contrast afwezig.
Ok, sommigen foto's kunt ge als 'kunstig' aanzien .. dat 'zie' ik ook wel...
Maar kan je eens wat meer uitleg geven over wat je doet dus ?



Op zich doe ik bijvoorbeeld hetzelfde als iemand die een foto neemt van een persoon. Dit genre binnen de fotografie noemen ze 'straight' fotografie, en het is iets wat volgens mij nie echt veel mensen aanspreekt. Je legt in feite alles vast zoals het er staat. Bekijk het als een stilleven. Ik doe het gewoon énorm graag, en daarom blijf ik het gewoon doen. 


Zo denkt mijn ma daar trouwens ook overKan je even uitleggen wat er speciaal is aan uw foto's? Ik ga u niet aanvallen ofzo .. maar ik vraag me af wat er speciaal is aan een gevel met raam en garage, lichtjes overbelicht, waar ge meestal een overdreven kader aan toevoegt en de mensen vraagt om ze als reeks te bekijken.

Ik vind dat uw foto's een enorme rust uitstralen. Ze zijn helemaal niet vermoeiend voor de ogen en je hebt nergens de indruk dat er druk achter zat. Ik weet niet waarom, maar om één of andere reden geven ze mij de indruk dat ze uit de jaren '50 - '60 - '70 komen (en nee, dat komt niet door de huizen die je uitkoos). Misschien omdat de kleuren helemaal niet agressief zijn? Spijtig genoeg wordt de sfeer een beetje verpest door de foto's boven en onder je die er veel moderner uitzien (sorry jongensMr.Pee zei:@ Genesis, die eerste is echt degene met het meeste contrast ooit ofzo op dit forum
@SideShow; ik zeg ook helemaal niet dat ik iets speciaals doeOp zich doe ik bijvoorbeeld hetzelfde als iemand die een foto neemt van een persoon. Dit genre binnen de fotografie noemen ze 'straight' fotografie, en het is iets wat volgens mij nie echt veel mensen aanspreekt. Je legt in feite alles vast zoals het er staat. Bekijk het als een stilleven. Ik doe het gewoon énorm graag, en daarom blijf ik het gewoon doen.
). 
Voorbeeldje? Zo weet ik welke richting ik uit moet gaanmatthi_182 zei:@GenesisXX: Ge kunt ook veel contrast in uw foto's steken zonder grote gebieden te over- en onderbelichten eh...![]()
.
.
. Dat zegt dan misschien dat foto's veeleer subjectief zijn en misschien beter geschikt zijn voor een bepaalde doelgroep?
ad: 'k had er nochtans goede hoop op.Ik heb een beetje problemen met die tegenstrijdigheid die erin zit.GenesisX zei:'k Vind het jammer da niemand ze mooi vindtad: 'k had er nochtans goede hoop op.




. Maar ik ben nog schuw om met mijn camera te gaan waar veel mensen komen, of gewoon ergens gaan waar ik de omgeving niet ken. Tips zijn welkom, maar ik zie da niet direct veranderen omdat da ook wat mijn karakter is. + lui zijn eh 