Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typhon` zei:een 350D of 400D?
Maar voor dat bedrag heb je echt geen deftige camera+lens (laat staan 1 die voor macro geschikt is) hoor.
mightyflup zei:ik speel zelf met 4 filters op men lens soms
alsek 30 sec enzo overdag wil stekek 2 nd +8 derop + nen grad nd +8 en menne ir filter
(diafragma niet toegeknepen dan wel)
Floyd: kleuren: na zonsopgang wordt de lucht wa blauw + het rood van de zonsondergang + een gekleurde grad filter![]()

Berter zei:En die grad filterkes wa doet da?
Zo gradient kleure fzo?
Linkske anders fzo? : )
Floyd zei:Merci Mr.Pee. Ik had uw foto's in gedachten die dag. Ik heb uw foto's eigenlijk altijd in gedachten. Altijd gehad ook, zelfs al voor je ze hier gepost had. Het is gewoon het soort foto's dat ik wil maken.(liefst zonder de overbelichting dan
)

)