Chibiboy
Legacy Member
KenSpectre zei:Die zien nie da da lucht is met wolke erin fzo
En ze vrage wa de rest is. Ik gok een gebouw?![]()
Lol, nee, What's This? van The Nightmare Before Christmas, dat liedje

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KenSpectre zei:Die zien nie da da lucht is met wolke erin fzo
En ze vrage wa de rest is. Ik gok een gebouw?![]()

SweetEmmaRose zei:Hmmmmm nee.

wouter_dc zei:image
klein beetje nabewerking(I want back
)
Heb weer in mijn archief zitten grasduinen. Moet dringend al die foto's eens verwerken![]()
wouter_dc zei:


yvw zei:Knap!
Het lijkt me trouwens eerder dodge and burn gedoe.
Joeri G. zei:Vind hem wat onderbelicht, zeker de voorgrond.
Ben ik correct als ik zeg dat je een polarisatiefilter gebruikt hebt? Het midden van de lucht lijkt te lijden onder het kenmerkende polafilter+breedhoek effect.
Voorgrond en lucht zijn twee verschillende tonemaps. Had lucht idd nog iets moeten finetunen.

yvw zei:Knap!
Het lijkt me trouwens eerder dodge and burn gedoe.
Joeri G. zei:idd, nu je 't zegt, lijken nog wat kleine slordigheidjes rond de rotsen te zitten.
SweetEmmaRose zei:Lol wouter das precies een spel ofzo, lijkt helemaal ni echt![]()

wouter_dc zei:Bedoel je de lichte halo? (Mss wat te ver gebrushed, zo meteen eens kijken)
