Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chibiboy

Legacy Member
KenSpectre zei:
Die zien nie da da lucht is met wolke erin fzo :p
En ze vrage wa de rest is. Ik gok een gebouw? :)

Lol, nee, What's This? van The Nightmare Before Christmas, dat liedje :)

Floyd

Legacy Member
Enkele foto's van gisteren:

2464993189_5120822410.jpg


2464994383_e65b642716.jpg


2465826374_dfe0077f2c.jpg

Chibiboy

Legacy Member
heel mooi mightyflup, loving the colours :) Die aan de zee was niet zonder risico's zo te zien, hopelijk is uw camera niet nat geworden ;)

Uloga

Legacy Member
Mightyflup, jij maakt uw hemel altijd zo donker/mysterieus, i like that :D

Als je eens Wallpapers maakt, kun je dat hier dan eens posten? :D:D

Matt.

Legacy Member
Jammer van de schaduw op de eerste. Anders wel nice. Prachtige kleuren op de tweede. :)

wouter_dc

Legacy Member


klein beetje nabewerking :D (I want back :cry:)

Heb weer in mijn archief zitten grasduinen. Moet dringend al die foto's eens verwerken :(

Joeri

Legacy Member
wouter_dc zei:
image

klein beetje nabewerking :D (I want back :cry:)

Heb weer in mijn archief zitten grasduinen. Moet dringend al die foto's eens verwerken :(

Vind hem wat onderbelicht, zeker de voorgrond.
Ben ik correct als ik zeg dat je een polarisatiefilter gebruikt hebt? Het midden van de lucht lijkt te lijden onder het kenmerkende polafilter+breedhoek effect.

wouter_dc

Legacy Member
Joeri G. zei:
Vind hem wat onderbelicht, zeker de voorgrond.
Ben ik correct als ik zeg dat je een polarisatiefilter gebruikt hebt? Het midden van de lucht lijkt te lijden onder het kenmerkende polafilter+breedhoek effect.

Geen polarisatiefilter. Onderaan de originele en de bewerkte :) Voorgrond en lucht zijn twee verschillende tonemaps. Had lucht idd nog iets moeten finetunen.
Ivm de groothoek zit je correct! :)
Nu je het zegt, inderdaad voorgrond beetje lichter maken. ty :)

yvw zei:
Knap!

Het lijkt me trouwens eerder dodge and burn gedoe.

Ook geen d/b, onderaan ook de layers


Joeri G. zei:
idd, nu je 't zegt, lijken nog wat kleine slordigheidjes rond de rotsen te zitten.

Bedoel je de lichte halo? (Mss wat te ver gebrushed, zo meteen eens kijken)


SweetEmmaRose zei:
Lol wouter das precies een spel ofzo, lijkt helemaal ni echt :D

:p


71438328ck6.jpg


Links origineel, rechts de 'nieuwe'

SyRuS.be

Legacy Member
Hey Wouter

Ik vind hem best mooi. Nabewerking is zwaar maar ben ik niet tegen... Lucht vind ik mogelijk wat zwaar maar de rotsen vind ik best lekker edgy.

Vind het mooier dan veel van het HDR stuff.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan