Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Snapshot is volgens mij iets waar iedereen een ander gedacht van heeft. Maar da meiske is echt geen snapshot, das iemand die naar aghanistan reist als reporter...
Snapshot is imo gewoon foto's nemen als ge ergens zijt, dus terras, park etc.
Vakantiefotos zijn dan een ander genre, en concertfoto's etc ook misschien.

@ yvw: kvind zen haar ni zo schoon gedaan, en zijn huid is wa raar, haddem het warm van de lichten ofzo :D poses vind ik eigenlijk nog het beste van de foto :) Volgens mij ken ik iemand met exact hetzelfde hemd ^^ Die twee knopkes vanonder die geen gatjes hebbe lol kvond da raar :') Hier valt het natuurlijk ni op :)

Typhon`

Legacy Member
@ yvw en dieselpower; ik zou toch nog wat foefelen aan de kleuren, vooral rood komt te hevig naar boven. (lightroom is voor zo'n dingen trouwens een pak handiger vin'k).

yvw

Legacy Member
SweetEmmaRose: zijn haar is altijd zo maar de huid was idd te rood (alhoewel het model van zichzelf een erg bruine huidtint heeft). Het zou nu beter moeten zijn. Hemd komt van de 'clinic' ;)

Typhon: gefoefel complete!

Matt.

Legacy Member
yvw: Mooi.:) Alleen op de rechtse foto misschien ietsje teveel schaduw bij de neus. Links misschien het oog (iris) die wat "afgesneden" is door de neus, maar nogal klassieke pose dus betrekkelijk normaal. Stoort mij toch een beetje. Anders niets op te merken. :) Goed werk!

mightyflup

Legacy Member
fotoke van in frankrijk
fr9.jpg

GenesisX

Legacy Member
Pff kben zo jaloers eh :p. Ik ga daar ook soms en mijn foto's zijn totaal anders, doe je dan zoveel nabewerking? Zeg toch eens hoe je dat resutlaat bekomt!

mightyflup

Legacy Member
GenesisX zei:
Pff kben zo jaloers eh :p. Ik ga daar ook soms en mijn foto's zijn totaal anders, doe je dan zoveel nabewerking? Zeg toch eens hoe je dat resutlaat bekomt!

kweenie.. sigma 10-20 en grad nd en voor de rest geen zware nabewerking zenne :)

D3C0Y

Legacy Member
kvind dat onscherpe zand vanonder niet zo mooi khad liever uw camera op 16:9 gezien en uw horizon wat breder getrokken

mightyflup

Legacy Member
D3C0Y zei:
kvind dat onscherpe zand vanonder niet zo mooi khad liever uw camera op 16:9 gezien en uw horizon wat breder getrokken

da 16:9 das persoonlijk bij dees niet menne smaak dusja, onscherpe zand/water = true ^^

nog eentje
fr1.jpg

wouter_dc

Legacy Member
Gewoon long exposure? Of met nd-filter? (Was het valavond toen? of echt donker)

Gromme

Legacy Member
Ik heb een probleem.

Ik wil foto's nemen met een lange sluitertijd maar als ik dat doe dan zijn de foto's gewoon wit. Ik heb alle mogelijk instellingen geprobeerd maar de foto's blijven gewoon wit.
Heb al vanalles geprobeerd maar kan er geen oplossing voor vinden.
Canon 10D

Flipkikker

Legacy Member
Overbelicht dus?

Minder lange sluitertijd, of zo'n filter voor uw lens steken zeker? :)

Skyscraper

Legacy Member
Ja als't overbelicht is moet ge gewoon maken dat er minder licht is => zo'n donkere filter voorsteken zal de makkelijkste optie zijn :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan