SweetEmmaRose
Legacy Member
Snapshot is volgens mij iets waar iedereen een ander gedacht van heeft. Maar da meiske is echt geen snapshot, das iemand die naar aghanistan reist als reporter...
Snapshot is imo gewoon foto's nemen als ge ergens zijt, dus terras, park etc.
Vakantiefotos zijn dan een ander genre, en concertfoto's etc ook misschien.
@ yvw: kvind zen haar ni zo schoon gedaan, en zijn huid is wa raar, haddem het warm van de lichten ofzo
poses vind ik eigenlijk nog het beste van de foto
Volgens mij ken ik iemand met exact hetzelfde hemd ^^ Die twee knopkes vanonder die geen gatjes hebbe lol kvond da raar :') Hier valt het natuurlijk ni op 
Snapshot is imo gewoon foto's nemen als ge ergens zijt, dus terras, park etc.
Vakantiefotos zijn dan een ander genre, en concertfoto's etc ook misschien.
@ yvw: kvind zen haar ni zo schoon gedaan, en zijn huid is wa raar, haddem het warm van de lichten ofzo
poses vind ik eigenlijk nog het beste van de foto
Volgens mij ken ik iemand met exact hetzelfde hemd ^^ Die twee knopkes vanonder die geen gatjes hebbe lol kvond da raar :') Hier valt het natuurlijk ni op 

. Ik ga daar ook soms en mijn foto's zijn totaal anders, doe je dan zoveel nabewerking? Zeg toch eens hoe je dat resutlaat bekomt!
(welke tijd van de dag?)