wouter_dc
Legacy Member
En de lichtere vlek (kleur kan ik niet definiëren) links naast het gezicht (onze links) neemt -voor mij- ook de aandacht weg van het gezicht.
Maar dat is maar een kwestie van klein beetje retouche.
Kin vormt voor mij niet zo'n probleem. Als je stukken afsnijdt moet je het ineens tegoei doen he
Maar dat is maar een kwestie van klein beetje retouche.
Kin vormt voor mij niet zo'n probleem. Als je stukken afsnijdt moet je het ineens tegoei doen he




. En echt ook véél te lui hé