Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omni^

Legacy Member
Een dagske Westerlo :) ps de laatste 3 zijn vanuit een lijnbus getrokke, ik heb de properste raam gekozen ;)

sprookjesbos2.jpg


muur1.jpg


tunnel1.jpg


lotte1.jpg


lucht1.jpg


boot1.jpg


lucht22.jpg

Matt.

Legacy Member
1) Nice!
2) Beetje doffe kleuren en mist wat scherpte precies. Zwart-wit is ie mooier vind ik. (beetje geedit: z-w, opgescherpt en wat contrast toegevoegd (zeg maar als ge wilt datk hem wegdoe))
3) Mooitje :)
4) Beetje meer contrast?
5 6 7) Vind ik iets minder. Onscherpte, compo is dat niet. Mooie lucht wel. Jammer dat je op de bus zat. ;)

Mr.Pee

Legacy Member
Ik vind ze nogal ongeinspireerd, vooral de 2de eigelijk, is ook niet compleet recht en niet erg interessant om naar te kijken. 3de steekt er bovenuit, vierde is nogal cliché (je had wat meer afstand moeten nemen).

op de rest ga'k geen commentaar geven want ik ben nu eens écht lui! ;)

vincentvc

Legacy Member
Lekkere foto's Omni en mightyflup.
Bij tweede Omni hadden de kleuren wat sterker en donkerder mogen zijn, dan had ik hem echt fantastisch gevonden. Voor de rest zeer nice werk, behalve 4. :)

Mr.Pee

Legacy Member
Omni, ge had dieje tweede iets ruimer moeten nemen, ietsje meer afstand want mij stoort het énorm dat die 'pilaar' er niet volledig op staat... (dat moest er nog even uit ;) )

Omni^

Legacy Member
Mr.Pee zei:
Omni, ge had dieje tweede iets ruimer moeten nemen, ietsje meer afstand want mij stoort het énorm dat die 'pilaar' er niet volledig op staat... (dat moest er nog even uit ;) )


maar ik heb da dus express gedaan eh :)
die ondergrond van die paal er nie opgezet, alles met een redene eh

Blanco

Legacy Member
Beetje veel cyan in? Er zit een kleurzweem in, maar dat draagt natuurlijk ook bij tot de sfeer.

yvw

Legacy Member
DieselPower™;9948901 zei:
Ziet er te scherp/overbewerkt uit? Other thoughts?

Scherpte is volgens mij perfect. Goeie compo en de kleuren passen er wel bij. Nice!

Floyd

Legacy Member
DieselPower: De compositie zit mij niet lekker, het kader had een stukje naar beneden gemogen. Ik denk ook dat je hetzelfde doet als met die kaders van vorige keer, deze keer met de cross-processing: een beeld interessanter proberen maken dan het is. Op zich vind ik de kleuren wel geslaagd enzo, maar ik zou liever wat sobere foto's zien van jou. Foto's die geen felle nabewerking nodig hebben om toe te slaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan