Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SideShow zei:Ik denk dat mn 17-85 wat tekortschiet voor macro![]()
Leuke compo, kleuren en goed geïsoleerd van de achtergrond. Kader is niet m'n smaak, en hier en daar wat paarse randjes, maar dat ligt aan je lens.Omni^ zei:ai da ding ervoor heeft het helemaal verbrod :/
GeeKer zei:


zeroke14 zei:
zeroke14 zei:mijne?
kleiner is het mooier *-)
heb zonder ding ervoor ook,...
conquerpoy_123 zei:veel te zwaar in beeld, probeer eens met maar een klein stukje
+ de brug mooier kadreren want dit zegt -niets-

SyRuS.be zei:
