Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Sideshow: 1 = :niceone: rest zegt me niet zoveel.

yvw: nice, alleen kleinere DOF mss, alleen bij die laatste past de DOF nog. Bij de laatste mss de paaltjes vanonder ervan knippen. :) Voor de rest nog wat andere compofoutjes maar wel mooi! Het heeft iets professioneels. (En wa een intrigerende ogen!)

Gromme: Dude! :p Grab your cam and get the hell out. ;)

Gromme

Legacy Member
Nog één uit verveling.

Yes, matthi_182sir,

Naamloos-1-1.jpg

yvw

Legacy Member
matthi_182 zei:
yvw: nice, alleen kleinere DOF mss, alleen bij die laatste past de DOF nog. Bij de laatste mss de paaltjes vanonder ervan knippen. :) Voor de rest nog wat andere compofoutjes maar wel mooi! Het heeft iets professioneels. (En wa een intrigerende ogen!)

Thanks! Ik ben me er volledig van bewust dat er nog foutjes inzitten. Op elke locatie kon ik amper 3 foto's maken (inclusief flitslicht afstellen). Daarna was de mama het beu om de flits vast te houden... :woohoo:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gromme, das echt wel heel slecht lol
Op zijn minst een leuk lettertype en veranderinge in grootte ofzo
Damn :')

Mr.Pee

Legacy Member
ik vind die laatste eigelijk ook wel tof, mooie kleurtjes en echt super da ge bezig zijt met zo te experimenteren!

Gromme

Legacy Member
Ja, t'is van die fotografie dat ik uiteindelijk liever doe dan bvb. natuurfotografie.

syndrom

Legacy Member
yvw zei:
Afgelopen vrijdag naar Parijs geweest. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te experimenteren met een flits. Enkele resultaten:


kvind da meiske precies wa bleekskes overkomen

Joeri

Legacy Member
Yvw: weinig op aan te merken, is keurig gedaan.
Belichting op het randje van overbelicht, maar daar is absoluut niets mis mee, op het randje is tenslotte niet helemaal. Vind het zelfs eerder een pluspunt.
De dof vind ik itt. matthi wel ok. Je was op reis dus die Eifeltoren staat er niet voor niets en mag herkend worden, anders kon je de foto's net zo goed op god weet welke locatie nemen.
1e en 3e zijn mijn favorieten, bij de derde mochten de paaltjes er idd nog wel af, en dan had je meteen ook het probleem met die halve riem opgelost.
2e vind ik minder; komt veel slordiger over door de kraan die uit haar schouder komt, slordig haar (wind, I know), haar linkerarm die onzorgvuldig is geknipt en de Eifeltoren die een beetje Pisa-allures heeft.

Gromme:
-stripverhaal: ...
-die 'puzzel' vind ik wel ok. Belichting is goed, alleen jammer dat 1 oog niet in focus is.

DieselPower

Legacy Member
Joeri G. zei:
Gromme:
-stripverhaal: ...
-die 'puzzel' vind ik wel ok. Belichting is goed, alleen jammer dat 1 oog niet in focus is.
En dat er geen aparte foto is van uw mond

Gromme

Legacy Member
@ Dieselpower.

Het stuk rond mijn mond is misschien inderdaad een te groot geheel.


@ Cartoon : mja wou het gewoon eens proberen dus leuk om alle comments te lezen.

Lettertype is een feit, ben gewoon om vooor't werk altijd met arial te werken en ja, domme gewoonte die zich nu ook in dat gaat vertegenwoordigen.

syndrom

Legacy Member
matthi_182 zei:
Beetje bleek ma wel egale huid as far as I can see. :) Maar 't is mss beter om het niet over de modellen te hebben, zoals x pagina's terug gezegd. :)

is niet voor haar te beledigen ofzo, ma miss ligt da aan de belichting ofzo, dunno.

yvw

Legacy Member
@ reavX: ze heeft inderdaad een lichte huidtint. Niks mis mee :cool:

@ Joeri G: ik ben het volledig met je eens! De belichting is op het randje maar past hier wel. Bedankt voor je reactie!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kvind heel die modellengezeik maar stom ze, als ge op een foto staat moeten mensen da toch kunne bespreken, anders gade ni voor de lens staan uduuh.

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kvind heel die modellengezeik maar stom ze, als ge op een foto staat moeten mensen da toch kunne bespreken, anders gade ni voor de lens staan uduuh.
mja modellen vs onderwerpen :p

syndrom

Legacy Member
ik ben zelf een melkfles infeite haha , ma kdacht echt dat het aan de belichting lag.

Joeri

Legacy Member
En dat er geen aparte foto is van uw mond
Indeed, had ik wat over gekeken

@ Cartoon : mja wou het gewoon eens proberen dus leuk om alle comments te lezen.
Als je zo iets leuk vind, waarom werk je het dan niet een keer wat dieper uit? Lichtbox maken, wat betere 'modellen' en een echt verhaal?

Kvind heel die modellengezeik maar stom ze, als ge op een foto staat moeten mensen da toch kunne bespreken, anders gade ni voor de lens staan uduuh.
't is dikwijls gewoon de manier waarop. De foto die toen heel de discussie veroorzaakte was absoluut niets mis mee, maar er gingen toen vrij harde beledigingen richting de persoon die erop stond.
Kritiek moet kunnen, over de foto. Iets over een zwakke pose ofzo, visagie die niet top is, saaie gelaatsuitdrukking of slechte keuze qua kledij,... Daar heeft zowel model als fotograaf iets aan, want beiden kunnen ze eruit leren.
Maar je gaat de persoon zelf toch niet aanvallen? Hooguit misschien eens zeggen dat de stijl hem/haar niet zo goed past. Iemand met bv een maatje meer ga je het recht toch niet ontnemen om zich eens op foto te laten zetten als die persoon zich daar goed bij voelt? Das hetzelfde als tegen een fotograaf zeggen dat hij alleen met een compactje mag werken omdat hij niet goed genoeg is om een dslr te gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan