Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Pee

Legacy Member
tomhuveners zei:
waits for mr. pee .. :D

Hehe, merci!

nog @ gromme, der zit zeker potentieel in ma 't is nét iets te slordig! Zit precies een beetje scheef, ook die verticale strepen vanboven. zoek het programma shiftn eens op! Wel tof dat je experimenteert; zeker blijven doen!

btw, zal binnenkort nog eens wat nieuwe foto's posten!

Gromme

Legacy Member
Moet er toch ook nog eens bij zeggen. Dat het voornamelijk gaat om foto's vanuit de auto. Dus dat betekend op straat ineens stoppen, en een foto maken door de raam. Leek me 'leuk' om te doen.

@ Mr. Pee, zal het zeker eens opzoeken. Die tweede foto wou ik eigenlijk zo houden, dat was wat de bedoeling want als die lijnen 'recht' zijn gaat het effect wel kwijt denk ik of niet?

De foto met de stoel ga ik zeker nog aanpassen maar zit nu op de laptop van het werk dus dat gaat moeilijk.

Mr.Pee

Legacy Member
volgens mij ga je met rechte lijnen net méér effect krijgen! Maar, tegenspreken mag natuurlijk altijd ;)

Gromme

Legacy Member
Ik ga het in ieder geval zeker proberen eens ik de kans er terug voor heb.

Floyd

Legacy Member
Mooie compositie heeft die eerste foto, Gromme. De kleuren zijn wel verschrikkelijk op al die foto's...

SyRuS.be

Legacy Member
Donker :p

Temp_by_SyRuS_Photography.jpg

Gromme

Legacy Member
Ik zou graag nu met mijn fototoestel op stap willen gaan. Zo terug het havengebied in. Maar ben een beetje bang dat ik het ga verknoeien door het gebrek aan technische kennis om om te gaan met de donkerte. Tips?

GenesisX

Legacy Member
Me :unsure: Ma die foto's zijn zo ... amateuristisch. Ik moet er echt eens terug mee beginnen hé. Eens op zoek gaan naar plaatsen e.d. en m'n fototoestel nòg beter leren kennen.

SyRuS.be

Legacy Member
Lokeren. Niet echt super doeper locatie (0 privacy, 1 combi en ge hebt het aan uw knikker) .

Vond mijn eerste foto beter dan deze maar blijkbaar toch niet?

Mr.Pee

Legacy Member
kvind hem toch wel iets hebben!

Voor jullie vermaak nog eens een tussendoortje van 5 foto's!

16places.jpg



17places.jpg



18places.jpg



19places.jpg



21places.jpg


Binnenkort nog eens wat, en dan een nieuw reeksje!

Floyd

Legacy Member
Mr.Pee: Zalig alweer. :) Wat meer in detail:

1: Wel fijn
2: Sowieso de beste, echt schitterend. Prachtig. Ik zou 'm aan de muur hangen.
3: Iets te plattekes, het grasgroen vind ik ook niet zo mooi.
4: Die camera moest sowieso een graad of 10 naar boven. Bovenaan is 't net afgesneden, onderaan net iets te veel 'wit'ruimte. Dàn zou deze van 't zelfde niveau als nr 2 zijn!
5: Veel minder interessant.

Mr.Pee

Legacy Member
Floyd, merci voor de commentaar! Even over die vierde foto; het is niet zo makkelijk om omhoog of omlaag te fotograferen, aangezien je dan schuine verticale lijnen gaat krijgen, en dat is net wat niet mijn bedoeling is ;) Ik had eventueel hoger kunnen gaan staan, dat wel, maar ik had natuurlijk geen trapladdertje bij :)

Regelmatig vervang ik ook foto's btw, die uiteindelijk minder goed blijken, en hierbij is jullie commentaar wel handig, dus nog meer mag altijd!

Floyd

Legacy Member
Nu je 't zegt, 't is de schuine lijn die de eerste foto iets minder maakt denk ik.

mightyflup

Legacy Member
@ Mr.Pee 2de is nice :) de rest zegt me minder.
SyRuS mooie foto, maar da bennek van u gewend :)

kga zelf ook nog 1tje posten, eens lange exposure overdag geprobeerd, 25 sec F22 en wa filters :)
25seczw.jpg

Mr.Pee

Legacy Member
@ Mightyflup, mooi experiment! Misschien ietsje téveel contrast vanonder... Uw vorige geposte foto's zijn ook de moeite trouwens!

V!$u4L

Legacy Member
I like it... a lot. "Gecontroleerde" blur is altijd een winner bij mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan