Mr.Pee
Legacy Member
tomhuveners zei:waits for mr. pee ..![]()
Hehe, merci!
nog @ gromme, der zit zeker potentieel in ma 't is nét iets te slordig! Zit precies een beetje scheef, ook die verticale strepen vanboven. zoek het programma shiftn eens op! Wel tof dat je experimenteert; zeker blijven doen!
btw, zal binnenkort nog eens wat nieuwe foto's posten!


Ma die foto's zijn zo ... amateuristisch. Ik moet er echt eens terug mee beginnen hé. Eens op zoek gaan naar plaatsen e.d. en m'n fototoestel nòg beter leren kennen.
Wat meer in detail: