Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk wel dat je dringend is beter met Photoshop (of welk al dan niet gratis beeldverwerkingsprogramma je ook gebruikt) moet leren werken. Je kleuren zijn altijd zo heel gewoontjes. Fotografeer misschien eens in RAW en blijf van de standaardinstellingen af bij het ontwikkelen? Dan leer je echt spelen met witbalans, licht en schaduw, contrasten en wat nog meer.Floyd zei:Cool, die puzzle, Gromme! Zo'n experimentjes wil ik zien.Ik denk wel dat je dringend is beter met Photoshop (of welk al dan niet gratis beeldverwerkingsprogramma je ook gebruikt) moet leren werken. Je kleuren zijn altijd zo heel gewoontjes. Fotografeer misschien eens in RAW en blijf van de standaardinstellingen af bij het ontwikkelen? Dan leer je echt spelen met witbalans, licht en schaduw, contrasten en wat nog meer.
T'is da eh. Als je niet experimenteert kan je onmogelijk bijleren.Gromme zei:De vriendin heeft zonet toegestemd dat ik wat foto's mag nemen. Daar gaat hoogstwaarschijnlijk nog niet echt iets uitkomen maar als probeersel hé.
Gromme zei:Ik weet dat de meningen daarover verdeelt zijn maar ik zou graag in avondonderwijs een cursus fotografie volgen.
Had ergens gelezen dat je op KdG (Antwerpen) zo'n cursus kon volgen. Maar ik kan er niets over terugvinden op die site.


Floyd zei:Nice GeeKer. Heb je die twee vlakken in nabewerking zo bruin en blauw gemaakt, of was dat duidelijke onderscheid zo al aanwezig?
V!$u4L zei:@GeeKer: Leuk, alleen zou ik de 307 meer in perspectief gezet hebben...
Nu het beter weer word mag er meer werk van mij verwachte worden (met deftige auto's
)SideShow zei:
Hoe verdeelde meningen? Er is toch maar 1 mening: nutteloos![]()