Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:Daar moeten wel coole dingen mee gedaan kunnen worden. Een pissebloem in kikvorsperspectief is dat niet echt. ,-)


Hoe trek je zo'n foto dan recht? Want als je de horizon recht wil krijgen, dan moet je toch vlak voor dat gebouw staan (wat in mijn situatie onmogelijk was)?Mr.Pee zei:Nr 5 is inderdaad wel mooi, maar de horizon staat bvb scheef (de zee loopt leeg zoals ze dat noemen).
dakantochnie zei:Hoe trek je zo'n foto dan recht? Want als je de horizon recht wil krijgen, dan moet je toch vlak voor dat gebouw staan (wat in mijn situatie onmogelijk was)?
vloet zei:hehe ja. Die stond blijkbaar graag voor de lens. In feite is het geen politzei maar zo'n 'bewaker' aan Checkpoint Charlie.

V!$u4L zei:Ja die's cool, die Schwein... Checkpoint Charlie bestaat nog?

dakantochnie zei:Hoe trek je zo'n foto dan recht? Want als je de horizon recht wil krijgen, dan moet je toch vlak voor dat gebouw staan (wat in mijn situatie onmogelijk was)?
Hoe trek je zo'n foto dan recht? Want als je de horizon recht wil krijgen, dan moet je toch vlak voor dat gebouw staan (wat in mijn situatie onmogelijk was)?
K heb de kleurbalans lichtjes aangepast.Joeri G. zei:Enige kleine aanmerking is de rechterfoto in de eerste link, is wat onderbelicht en lijkt me een ietwat andere kleurbalans. Misschien die nog wat meer laten overeenstemmen met het linkse beeld.