tomhuveners zei:
Visual, kunde mij nie fixen voor redactie, kwil ook naar persvisies enzo ^^
of mss eens op reis naar PIXAR.
Dude, seriously. We zijn een achtkoppig team en we zoeken nog naar echt enthousiaste mensen, gasten die goesting hebben en het willen doen, weet je... Vooral newsposters, reviewers zijn er bij de vleet.
Bezint eer ge begint. Er kruipt wat tijd en soms geld in. Een Pixartrip zit er (nog) niet in voor ons, eindredacteur Psychokillah was geweest. Ik denk dat je het allemaal wat aan het idealiseren bent.
Vriendjespolitiek is delicaat, maar niemand houdt u toch tegen om te solliciteren? "Vacatures" staan al weken open:
https://www.beyondgaming.be
Strawberry zei:
valt ook nog mee, maar minder als de eerste
Leuke foto's, Jarabees. De eerste is uitsteker, kapsel van laatste is ook teh funneh.