Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omni^

Legacy Member
dresse zei:
Had u al pm gestuurd omdat ge blijft foto's quoten, ze wijzen u er hier op en dan past ge het nog ni aan...

U omni, u hebt een usernote! :hug:

ah sgoed dat ge da zo zegt want ik kijk echt nie op mijn 9live mails tvalt nooit op dat er iets binnekomt of wel.
kmoet eens wa regeltjes leren hier :) kzal er op letten ;)

ps: wat is eigelijk ne usernote :)

wouter_dc

Legacy Member
Dat ge binnen de 24 uur geband wordt voor 1 week.








Als ge de regeltjes zou lezen, zou ge zoiets weten

wouter_dc

Legacy Member
in b&s dachtik wel, maar hier? :o


/edit: inderdaad, verdwijnt na paar dagen

yvw

Legacy Member
Knap gedaan ViniMan! Je hebt duidelijk je eigen stijl in de foto's gestoken. Van architectuur fotografie ken ik niet veel dus daar kan ik niks over zeggen. De laaste foto vind ik wel een leuke. Kleuren passen er perfect bij en doordat de vogels op de voorgrond onscherp zijn krijgt de foto diepte. Nice!

V!$u4L

Legacy Member
tomhuveners zei:
gij als redacteur, laat da veranderen he
That ain't my job...

Ik schrijf alleen maar filmreviews, -specials, -nieuws, ga naar persvisies, previsies, bioscoopfilms, tentoonstellingen en krijg dvds... Alleen daarover heb ik gezag, slimme! :)

tomh

Legacy Member
kvin de eertse nochtans de beste,

Visual, kunde mij nie fixen voor redactie, kwil ook naar persvisies enzo ^^
of mss eens op reis naar PIXAR. :unsure:

DieselPower

Legacy Member
Die eerste is net mn favoriet :D en is 5 een zelfportret? Zitte gij nog in Londen?

Strawberry

Legacy Member
Terug in Belgie nu, 5 is idd een zelfportret ^^

Eerste vindek ook best, scan is wel wat lomp gewoon :)

Omni^

Legacy Member
Strawberry u 1ste is geweldig :) De rest van u fotos zijn wat donker wat vooral jammer is bij den 2de bij de andere past het wel.. 3de foto ontbreekt iets maar wat kan ik niet dierekt zeggen 4de is ok, en de 5de is wat onscherp wat jammer is.

V!$u4L

Legacy Member
tomhuveners zei:
Visual, kunde mij nie fixen voor redactie, kwil ook naar persvisies enzo ^^
of mss eens op reis naar PIXAR. :unsure:
Dude, seriously. We zijn een achtkoppig team en we zoeken nog naar echt enthousiaste mensen, gasten die goesting hebben en het willen doen, weet je... Vooral newsposters, reviewers zijn er bij de vleet. :)

Bezint eer ge begint. Er kruipt wat tijd en soms geld in. Een Pixartrip zit er (nog) niet in voor ons, eindredacteur Psychokillah was geweest. Ik denk dat je het allemaal wat aan het idealiseren bent.

Vriendjespolitiek is delicaat, maar niemand houdt u toch tegen om te solliciteren? "Vacatures" staan al weken open: https://www.beyondgaming.be

Strawberry zei:
valt ook nog mee, maar minder als de eerste
Leuke foto's, Jarabees. De eerste is uitsteker, kapsel van laatste is ook teh funneh.

tomh

Legacy Member
ik was maar aan joken he..
ik kan nog nie eens fatsoenlijk schrijven zonder -dt fouten dus laat ma snel zijn :D


Strawberry,
u scankwaliteit maakt het juist zo vette fotos

Gromme

Legacy Member
Ik ga straks naar de 10 miles omdat nen maat van ons mee gaat lopen. Waar moet ik zeker op letten, want het gaat om renners uiteraard.


Forgotten_by_Neildw.jpg

Floyd

Legacy Member
Korte sluitertijd he Gromme.

Strawberry: het licht in die scan-foto's is zalig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan