Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


tomhuveners zei:ik was maar aan joken he..
ik kan nog nie eens fatsoenlijk schrijven zonder -dt fouten dus laat ma snel zijn![]()
Gij geeft wel goeie crit imo en good job!matthi_182 zei:Gromme: Beetje opgescherpt, "vuil" beetje weggewerkt, raar logo weggewerkt, kader toegevoegd.
http://img155.imageshack.us/img155/9775/17881826nx7.jpg
Ik vind 'm toch ietsje beter zo. Beetje meer tijd in nabewerking steken mss?
't Zijn maar tips.![]()
Jah, maar ni een uur nadat gij die fotoquote hebt gepost.Omni^ zei:ah supper
kverdien da wel
jammer dat de edit knopkes na nen tijd weggaan eh![]()
matthi_182 zei:Gromme: Beetje opgescherpt, "vuil" beetje weggewerkt, raar logo weggewerkt, kader toegevoegd.
http://img155.imageshack.us/img155/9775/17881826nx7.jpg
Ik vind 'm toch ietsje beter zo. Beetje meer tijd in nabewerking steken mss?
't Zijn maar tips.![]()