Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thxyvw zei:Nummer 6 is voor mij een heel goed voorbeeld van 'leading lines'. Mijn ogen worden echt helemaal in die foto gezogen (gelijk ne rollercoaster)
Nummer 19: ne klassieker maar toch mooi gedaan.
nog comments iemand?
That's really just an offer you can't refuse. ^^SweetEmmaRose zei:Um vragen?
En een heerlijk broodje kip mayo![]()
D3C0Y zei:haha ons emma kunne strikken sie
1e vinnik goed (kben geen expert, maar ik had liever haar hoofd er volledig opgezien), 2e niet
matthi_182 zei:1e is idd mooi, 2e vind ik ook minder. Stoort niet dat haar hele hoofd er niet opstaat imo. Tweede komt kledij niet zo goed tot uiting. Schaduw bij de tweede komt ook niet mooi uit. In eerste dat op haar arm ook niet maar da valt niet op.![]()
yvw zei:Foto 1 is mijn favoriet. Goeie compositie, mooie belichting, knap model en een kleedje dat recht uit een disney film kan komen.
Foto 2 idem. Enkel de mond staat er een beetje geforceerd op. Die mag gerust een beetje los open 'hangen'. En ook hier leuke outfit. Pocahontas?
Disney ftwMond i/d tweede foto heb ik al veranderd. De originele mond vond ze zelf niet alles
Ik weet wat je bedoelt met open hangen, maar komt niet bij elke mond even goed over (grootte van gebit speelt ook een rol zeker) Kan het niet met 100% zekerheid zeggen dat het bij Emma een goed resultaat geeft.
Knap werk dus. Wat wel opvalt is dat het model op beide foto's een verschillende huidtint heeft. Dit kan je de volgende keer oplossen door gebruik te maken van een grijskaart.
Stupid Me 
dresse zei:1ste is geweldig, kan zo uit boekske komen...
2de kan fototechnisch wel goe zijn, ma die expressie is daar ni echt geweldig... 1ste is zowa dromerig, mysterieus... in de 2de is de blik maar vreemd...
V!$u4L zei:De eerste vind ik heel goed, leuke compo, leuke jurk... de tweede is al heel wat minder geslaagd door idd de expressie en de aansnijding. Maar hij deed het wel voor de decolleté, foei Wouter. *klets*![]()
That's really just an offer you can't refuse. ^^
tomhuveners zei:aha, is dat emma, nice dien tweede staat me wel aan
u pupillen zijn wel enorm groot he
Kan ik ook niet met zekerheid zeggen.
DeBuGGeR zei:je krijgt net kleine pupillen als er een grote hoeveelheid licht aanwezig is, dus kvind het ook maar wat vreemd, maar er kunnen andere factoren een rol spelen bij de grootte van de pupillen.
zoals verliefd zijn....![]()


Ook. Maar het kan ook anders: je maakt uw lichtopstelling en eens die op punt staat trek je een foto van het model met de grijskaart voor haar gezicht. Later in photoshop (of uw raw convertor) kan je dan met 1 muisklik (curves gray point / auto whitebalance) alle foto's de juiste en indentieke kleurbalans meegeven.wouter_dc zei:Was vergeten manuele witbalans te makenStupid Me
Je bedoelt toch adhv de grijskaart in de studio witbalans bepalen dan?