Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
gewoon wit karton (lees: dik papier), formaat A1 ofzo en dan gecurved tegen een muur leggen.
ik wil het altijd aan ulder verkopen voor 20 euro de vel!

(Nogal chance dat da bij mij op't school voor het grijpen ligt, ma da's transportkosten hé met die lange gangen enal)

Joeri

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ja dat dacht ik ook al, mischien best belichten met spots en een diffussie filter?

Spots zou ik niet doen, zijn niet krachtig genoeg denk ik, en hebben een foute witbalans waardoor het niet echt wit gaat zijn.
Tenzij je natuurlijk 5500K spots van een paar 100W hebt, maar dat denk ik niet;)
Dan denk ik dat je beter in de richting van papier gaat kijken, hoeft daarom geen achtergrondrol te zijn.

Hoeft het binnen te zijn, een gewone effen lucht kan misschien ook bruikbaar zijn? Tegen het licht in fotograferen, beetje inflitsen en de lucht overbelichten.

Floyd

Legacy Member
Coole foto's, tomhuveners! Vooral die sneeuwfoto's geven mij een zeer bevreemdend gevoel.

Floyd

Legacy Member
Waarom mag het niet eens positief zijn?
Ik kan evengoed zitten zagen op die "wire" foto's die ik minder goed vind, of die laatste, die ik al vergeten ben, maar de sneeuwfoto's en het feit dat ik ze beter vind vielen mij het meeste op. Alstublieft.

Conqie

Legacy Member
Ik vind het toch maar de gemiddelde foto van een een ondergesneeuwde tuin, maar iedereen zijn smaak natuurlijk

mightyflup

Legacy Member
zoals er wel meerdere gisteren zullen gedaan hebben: foto's maken van de sneeuw!
Kheb er dus ook paar genomen, zal er ff wat posten :)

smorgensvroeg vriendin naar werk gevoerd... op terugweg, glad en voos^^
snowcar.jpg

snamiddags ff met vriendin de sneeuw opgezocht, was wel ganse tijd bewolkt en dan op de terugweg, blam zonlicht! vlug fotokes getrokken want was rap weer bewolkt :)
snowlandscapeIIn.jpg

Mr.Pee

Legacy Member
@ThierryM; echt schoon fotoke, scherpte dik ok, compositie ook, kleuren zijn ook zalig!

@Mightyflup; uwe tweede steekt er bovenuit, ook al is die eerste wel sterk. Misschien is bij de 2de het zwart iets te zwart door het tegenlicht, maar smaken verschillen natuurlijk. Gek hoe dat bord dat daar staat daar géén last van heeft ;) . Ferm!

mightyflup

Legacy Member
layerke extra voor het bord ;) kwou da toch zichtbaar maken, photoshop yes, maar kzen wel verschoten van menne D300 ... met tegenlicht nog duidelijke partijen op de voorgrond, konnek alleen maar van dromen met den D70 :)

Conqie

Legacy Member
die tweede ondergesneeuwde vind ik echt prachtig :o
de eerste is ook verre van slecht

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
DSC_0112(resize).jpg

Mijn zusterke

DSC_0116(resize).jpg

duits kerkhof

DSC_0013(resize).jpg

snel vanuit de auto getrokken (mislukt maar vond het iets hebben)

DSC_0290(resize).jpg

Waterval nabij engelgrötte


eerlijke kritiek en hoe ik deze in de toekomst kan verbeteren :)

Matt.

Legacy Member
Uw zus: goed, maar de achtergrond mocht wat waziger. (Is dat trouwens een boom ofzo? Dat element stoort ook nogal.) En misschien wat minder ruimte rechts van uw zus.

Kerkhof: kweenie, vind het niet boeiend.

Sneeuw: kon mooi plaatje worden. Beetje uitgebrand. De boom zou er helemaal moeten opstaan, maar dat is ook een plaatje die al zoveel geschoten is. :) Neemt niet weg dat het een mooie foto kan zijn.

Waterval: wel leuk, heb ook de indruk dat ie in kleur beter zou zijn? Jammer van dat boompje voor de waterval. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan