Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste Tomtomhuveners zei:kvind u roos petje maar ghej
Dat kader vind ik er echt (veel) te veel aan. De eerste foto vind ik op zich wel zeer goed, 'k heb alleen een beetje mijn twijfels over de ruimte rechts. De tweede is wat ik bedoel met "middelmatigheid".
DieselPower™ zei:Tom: sinds die discussie waarbij iemand Syrius.be zijn bompa ni graag een knuffel zou geven, hebben de mensen zich onthouden van kritiek op de "modellen"
) DieselPower™ zei:Tom: sinds die discussie waarbij iemand Syrius.be zijn bompa ni graag een knuffel zou geven, hebben de mensen zich onthouden van kritiek op de "modellen"


tomhuveners zei:pics? or it didn't happen.
kweet nie waarover ge het hebt, ma ok. maakt nie uit.
schoon pics
Neen, dit zijn de eerste twee fotos die ik post. En ik zeg het, ik ben een sucker voor die trashy framesV!$u4L zei:Yo Diesel, niet slecht, but what's up with the framez? Tweede is idd maar bwa mwa, eerste is al interessanter, licht valt leuk... en die lok is grappig.
Die kleuren doen me denken aan een still uit Tony Scotts laatste films. (Emma's War zal zijn nieuwste zijn.)
Ik denk dat ik in de thread die saturatie al gezien heb, was dat ook van u?
Maar alvast de meer opvallende foto's van de afgelopen week... in positieve zin, uiteraard.

Ja exact.wouter_dc zei:Was het die van op het trouwfeest met zijn één tand?
n/o aan den bompa![]()
Mja ik laat de kaders wel achterwege wanneer ik fotos hier postJoeri G. zei:Die discussie is inderdaad ooit eens gevoerd.
Kritiek op "modellen" is sowieso not done, en als iemand dan toch helemaal niet in een bepaald kader past, is dit de schuld van de fotograaf die dit had moeten zien en zijn stijl eraan aanpassen.
Soit, dit terzijde.
Eerste foto vind ik wel ok, maar het overbelichte heb ik mijn twijfels bij. Misschien had een klein invulflitsje in het gezicht goed gedaan, zodat je de rest iets donkerder kon houden en de ogen iets levendiger waren door de catchlights.
Ik volg floyd betreffende de kaders. De ruimte rechts vind ik wel ok, ben zelf wel liefhebber van landscape-portretten met het gezicht op 1/3.
Bij de tweede vind ik de x-process iets minder geslaagd; gaat qua uitzicht al wat in de richting van een slechte witbalans vind ik eigenlijk.
Heb mijn twijfels over de compo eigenlijk. Foto roept vragen op over wat hij nu eigenlijk fotografeert.

Goeie kritiek, hou ik in het vervolg zeker rekening mee (fotos zijn al wel 2 jaar oud, ik was aan het spelen met die borders en xprocess) Ge hebt wss wel gelijk over die witbalans.Uw opmerking was een beetje uncalled for, maar maakt allemaal ni uit en die bompa staat hier ergens in deze thread denk iktomhuveners zei:staat die pic nog ergens, waar discussie over is geweest?
