Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
matthi_182 zei:
Uw zus: goed, maar de achtergrond mocht wat waziger. (Is dat trouwens een boom ofzo? Dat element stoort ook nogal.)

Kerkhof: kweenie, vind het niet boeiend.

Sneeuw: kon mooi plaatje worden. Beetje uitgebrand. De boom zou er helemaal moeten opstaan, maar dat is ook een plaatje die al zoveel geschoten is. :)

Waterval: wel leuk, heb ook de indruk dat ie in kleur beter zou zijn? Jammer van dat boompje voor de waterval. :)

Die problemen met die boom bij mijn zus zal ik wel digitaal kunnen wegwerken denk ik maar kan op de moment zelf kan ik de boom niet omkappen :p

ja op dat boompje voor de waterval heb ik ook vaak geklaagd stond vrijwel altijd in de weg :) maar ook hier kan ik het weer moeilijk afkappen :)


maar alvast voor de tips :) ik hou ze in gedachte :)

Matt.

Legacy Member
Nog wat veranderingen aangebracht in mn comments. ;) Is ook maar mijn mening erover. Veel succes en keep posting. :)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
en oh ja de kleur heb ik bij de waterval weggelaten omdat er niet zoveel kleur was in de omgeving alleen dorre bomen en struikgewas (nog vrij winterachtig)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
tomhuveners zei:
wa sluitertijd hebnt ge gebruikt bij die waterval? kvind die wel schoon

ik heb dat zelf een beetje getest :)
ik heb een klein diafragma(22) genomen en een langere sluiterstijd (1/2.5) ik denk als je het alleen met sluiterstijd doet dat je het licht te fel laat inbranden dus je moet het diafragma zo klein mogelijk zetten

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
DSC_0291(resize).jpg


kan ik hierover dan ook nog enige commentaar krijgen :)
ik had deze een paar paginas terug al gepost maar toen was het blijkbaar alleen SNEEUW wat de klok sloeg :)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
matthi_182 zei:
Beetje rommelige compo en met die zon erin wat te weinig contrast rechts op je foto denk ik.



:D
inderdaad nu je het zegt zie ik wat er fout zit :), ik had zo een WOW effect in men kop dat ik zelf het slechte er niet aan zag :d

tomh

Legacy Member
schoon :)
alleen als ik zo iets zou maken zo het wit beeld zijn, die sluitertijd :o
en zo ne diafragma kan ik nog nie eens instellen :D

zeroke14

Legacy Member
Ik hoop dat het geen bewerkte fotos moesten zijn,...
Heb er enkele mooi,... (volgens mij)


Met mijn gsm genomen,... geeft zo een ouderwetse indruk,... Landschap vanuit trein,...



een zonsopgang aan de costa del sol,...

mATHIEU`

Legacy Member
mightyflup, bij je 2de foto, waar heb je uw licht gemeten?
diafragma?
sluitertijd?

knappe foto trouwens :)

mightyflup

Legacy Member
F8 of F9 da wetek nog en een sluitertijd rond de 1/1000 of ietske meer. gemeten da wetek echt nietmeer ):

Mr.Pee

Legacy Member
@ the ruthless;
uw zwart wit omzetting is nie goed gedaan, heel erg saaie kleuren om naar te kijken. Eerlijk gezegd vind ik diegene mislukte met die sneeuw op de beste die ertussen zit, de anderen zijn nogal rommelig!

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
Mr.Pee zei:
@ the ruthless;
uw zwart wit omzetting is nie goed gedaan, heel erg saaie kleuren om naar te kijken. Eerlijk gezegd vind ik diegene mislukte met die sneeuw op de beste die ertussen zit, de anderen zijn nogal rommelig!

ik heb geen omzetting gedaan van kleur naar zwart wit heb de standaard functie op een d40 gepakt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan