Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Mocht voor mij wat meer van dat bankje en de stoelen op tomhuveners. :) Van de bovenkant dan weer ietsje minder, denk ik.

DieselPower

Legacy Member
matthi_182 zei:
Mocht voor mij wat meer van dat bankje en de stoelen op tomhuveners. :) Van de bovenkant dan weer ietsje minder, denk ik.
Iets lager gaan zitten en iets meer naar achter dan?

tomh

Legacy Member
ik stond binnen :p
en twas gewoon ne foto voor de heveelheid sneeuw te laten zien :p ma ok. kzaler aan denken volgende ker

Matt.

Legacy Member
Hehe, was idd een ferm pak sneeuw. :)

DieselPower™;9882136 zei:
Iets lager gaan zitten en iets meer naar achter dan?

Da's een optie ja.

Moet ook nog eens foto's nemen, eindje geleden... Seffes nog eens wat rommelen tussen "oude" foto's en zien als daar nog iets inzit. :)

Xiao

Legacy Member
Weet iemand een goedkope manier om thuis ne witten achtergrond te krijgen?
Want kheb is rondgekeken, en zelfs papieren rollen kosten meer dan €50.

CtrlAshDel

Legacy Member
Hangt van de grootte van de oppervlakte af e :) Een muur wit verven is ni echt bepaal duur, ne pot waterverf of zo.

Kzal geen nieuw draadje open doen maar kent iemand goede boeken om fotos te leren trekken? Ook qua compositie en zo?

Xiao

Legacy Member
Wolfje zei:
Hangt van de grootte van de oppervlakte af e :) Een muur wit verven is ni echt bepaal duur, ne pot waterverf of zo.

Kzal geen nieuw draadje open doen maar kent iemand goede boeken om fotos te leren trekken? Ook qua compositie en zo?
Kheb ni echt ne muur op overschot :P
---

Daar vinde op internet veel van ze

wouter_dc

Legacy Member
In de Ava hebben ze wel grote vellen papier. Kun je zo wel gebruiken als ondergrond/achtergrond (met een boog)

Ma idd, als het is voor bv. achtergrond bij portretten best idd zo'n rol of muur

CtrlAshDel

Legacy Member
Nee tis ni echt dat ik moet leren fotograferen of zo, tis als kado aan iemand die graag fotos trekt :)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
deze morgen zeer snel voor het werk getrokken
DSC_0321(resize).jpg

geef een goed beeld van hoe de lente er nu niet uitziet :p

Joeri

Legacy Member
llsanderll zei:
Weet iemand een goedkope manier om thuis ne witten achtergrond te krijgen?
Want kheb is rondgekeken, en zelfs papieren rollen kosten meer dan €50.

hangt wat van de nodige grootte af. Papieren rollen zijn inderdaad vrij duur. Heb je een flits op overschot? Een effen muur wat overbelichten kan ook een oplossing zijn.

Joeri

Legacy Member
Wolfje zei:
Hangt van de grootte van de oppervlakte af e :) Een muur wit verven is ni echt bepaal duur, ne pot waterverf of zo.

Kzal geen nieuw draadje open doen maar kent iemand goede boeken om fotos te leren trekken? Ook qua compositie en zo?

Heb ooit eens in de boeken van John Freeman gekeken. Leken me wel vrij interessant. Niet echt stap voor stap tutorials, maar veel foto's waarbij hij uitlegt hoe en waarom hij de foto heeft genomen.

Conqie

Legacy Member
Voor een muur wit te maken, achterkant van posters mischien?
@ tom, aan die sneeuw foto's vind ik maar niks eigelijk, je had mischien iets gedurfder moeten werken
eens op de grond gaan liggen ofzo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan