SlashDotDash
Legacy Member
mightyflup zei:http://users.pandora.be/draconis/clint/bd/bug.jpg
al nen oude foto's geen echte macro maarkom, macro lens nog niet in budget![]()
Mooi, mist helaas wat scherpte op het beestje. Op m'n crappy scherm is het zwart ook wat toegelopen. Vreemde soort zweefvlieg trouwens?


