Gromme
Legacy Member
Klote hé, maar begrijpelijk ook.
Natuurlijk zijn tips altijd welkom. Waarschijnlijk zal het voornamelijk met kleuren spelen zijn en lichting.
Lomografie is dus eigenlijk soort van random foto's nemen, niet wetende van wat of hoe of wat dan ook?
En zo een lomo-ding zal wel wat kosten als ze het niet meer produceren hé?
En als statief, welke site neem ik best onder de loep?
Natuurlijk zijn tips altijd welkom. Waarschijnlijk zal het voornamelijk met kleuren spelen zijn en lichting.
Lomografie is dus eigenlijk soort van random foto's nemen, niet wetende van wat of hoe of wat dan ook?

En zo een lomo-ding zal wel wat kosten als ze het niet meer produceren hé?
En als statief, welke site neem ik best onder de loep?
(ik had eigenlijk ook wel schrik dat er vocht in mijn toestel ging komen. (Nikon D40) Is dat daar op voorzien eigenlijk?