Archief - PHOTOSHOOT: Eindwerk Concertfotografie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bagietjeeuh

Legacy Member
Hoi KingJelle, de wereld is klein precies :-)
Ik volg op dit moment audiovisuele vorming, wat een combinatie van film en fotografie is. Een klein beetje een fotografie-opleiding, zowaar.

Vandaag een fantastische dag gehad met The Germans. Ik moest even wat schrik overwinnen om met Tim Vanhamel (Millionaire) te praten en te vragen om een portret, maar jeetje, wat een vriendelijke gast! Ongelooflijk.

Snel even uit de camera geplukt, den Tim;

dayreport1.jpg

Bagietjeeuh

Legacy Member
Dag lieve mensen,

Tijdje geleden, heel erg druk gehad met paar dingen. Ik ben volop begonnen met prints te maken en zit ook met de dagverslagjes (voorlopig nog maar 1 echter) die enorm beginnen aanslepen. Een crappy voorbeeld van The Germans is beschikbaar op het volgende webadres: http://www.antoncoene.be/albums/germans

Ook het fantastische nieuws vernomen dat ik zaterdag een soortgelijk projectje doe (dagverslagje dus) met mijn lievelingsgroep, 65daysofstatic. Ik maakte een licht euforisch jumpke van 2m toen ik het nieuws te horen kreeg.

Bagietjeeuh

Legacy Member
Vandaag min of meer m'n fotoverjaardag gehad. 19 mei 2005, vorig jaar dus, fotografeerde ik voor het eerst een concert. DAAU was de groep in kwestie en deze avond was het opnieuw aan DAAU, jammer dat het geen weekje later was, zou nog leuk geweest zijn :-)

DAAU01.jpg


DAAU10.jpg


Morgen the big day! Heb zowat alles wat maar foto's kan nemen (digitaal of analoog, maakt niet uit!) in m'n zak steken. Resultaat: een slechte rug tegen morgenavond!

Bagietjeeuh

Legacy Member
Morgen ben ik voor even de gelukkigste jongen want ik mag zowaar even met mijn lievelingsband een dag op stap :-)

Bagietjeeuh

Legacy Member
Typhon` zei:
mensen moeten toch eens leren lezen ;).

Ha oef, ik dacht even dat ik last had van geheugenverlies, blijkbaar had ik het toch al ergens hiervoor neergeschreven :-)

De zak is gemaakt! Heb besloten een 30% analoog te doen, liefst op 6x6 met onder andere mijn Holga (lomo) en m'n antieke Rolleiflex. Nu maar hopen dat mijn digitaal toestel niet opnieuw uitvalt, want gisteren was hij even ten dode opgeschreven (god weet wat het probleem was).

Bagietjeeuh

Legacy Member
Crap, 65daysofoorpijn gaan vanaf vandaag weer in. Alsook opgestaan waarbij ik dacht dat het 13u, terwijl het 10u blijkt te zijn. Someone has been foefeling my wekkerken...

Gisteren was een beetje raar, niet enkel kwamen ze anderhalf uur in retard, werd het ietwat meer een Tomàn-reportje en bestond 65daysofstatic vooral uit een slaapband. Dat mocht echter niet de fun wegnemen, toen de zaal leegliep werd er rond middernacht de vaststelling genomen dat de 2 bakken bier niet meemochten in de tourbus. Statiegeld enzo. Een klein feestje aan de uitgangspoort, met zowel 65dos als Tomàn, de organisatie en wat fans. Een meer dan een uur durende discussie met de drummer heeft me volledig tot overtuiging gebracht: this band is unstoppable, zoals ze zelf roepen in een van hun nummers.
Zonder twijfel mijn geweldigste fotodag ooit.

Foto's volgen!

EDIT: Die "Zonder twijfel mijn geweldigste fotodag ooit." zal wel niet te zijn zijn in de resultaten, zo fantastisch is dat immers niet gelukt.

Bigbuddha

Legacy Member
Bagietjeeuh, hoe leuk je verhalen en foto's ook zijn.

Daarvoor bestaan blogs. ;) Misschien een idee voor jouw en je avonturen. hehe

Sir. K

Legacy Member
Normaal post ik hier niet echt, maar van deze foto's zou ik er maar al te graag een paar ophangen in posterformaat!

Bagietjeeuh

Legacy Member
Danku allen voor de reactie's :-)

@ Bigbuddha: ik vind een blog over dergelijke zaken vrij, om het stom te zeggen, opblazend. Buiten nieuwe schoenen kopen is er niet veel interessants in mijn leven. Om daarom steeds op concerten terug te vallen, zou ik vrij goedkoop vinden :-)

@ Sir. K: Er is een mogelijkheid dat ik misschien wel eens een weekje "bestellingen" ga opnemen. Het is echter vrij moeilijk, want voor dergelijke foto's zijn er regels als portretrechten. Het zou anders wel leuk zijn, want als ik volgend jaar verder wil studeren zal ik een vrij groot budget moeten klaarhebben.

@ zzeekop: zeker en vast supermuziek!

@ Kushrenada: U vraagt, wij draaien;

Veel heb ik echter nog niet. Heel drukke week:

65days-1.jpg


65days-2.jpg


65days-3.jpg


65days-4.jpg


65days-5.jpg


Foto 4 is 3min voor ze op het podium gingen. Combo-nagelbijting, zowaar!

Sir. K

Legacy Member
Als je mss bestellingen laat opnemen ben ik alvast geintresseerd in enkele exemplaren!

Van je laatste post, de laatste foto, echt nice...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan