Bagietjeeuh
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik heb geluk gehad met de keuze van mijn eindwerk dit jaar, aangezien mijn onderwerp 'Concertfotografie' zonder veel moeite aanvaard werd in de procesverwerking van de eerste jury. Elk concert dat ik nu zou doen, zou steeds met mijn camera in de hand zijn. Na een tijdje kan je van een echte verslaving spreken.
Ik heb niet alleen geluk gehad dat mijn keuze door de eerste jury ging, maar op de weg naar mijn praktisch werk heb ik ook enorm veel te danken aan enkele mensen en groeperingen die me flink op de weg geholpen hebben, nog voor m'n eindwerk daadwerkelijk begon (want ik was al een tijdje bezig met concertfotografie, maar niet zo frequent).
Nu, een flink half jaar later zit ik met zo'n 600 foto's en besloot ik even 'tentoon te stellen' in de hoop enkele leuke reactie's mee te kunnen nemen naar mijn eindjury. Het was alvast geen makkelijke opgave om uit zo'n pak foto's een selectie te maken. Na wat werk is het dan uiteindelijk gelukt en het resultaat ligt nu op net geen 50 foto's.
Je kan ze hier bekijken: http://anton.x-plose.be/images/port/
Let wel, het gaat ook om photoshoots, aangezien dat ook "Part of the Job" is.
Helaas mag ik mijn werk van Genthology niet op deze pagina plaatsen (ik zou wel mogen, maar mits enige voorwaarden en die moeite wil ik mezelf dus bewaren). Indien je dus wat meer werk wil zien, kan je altijd terecht op Genthology (waar een heel pak fijne collega's zitten!)
Verder wil ik het e-zine Goddeau (http://www.goddeau.com) en Cactusmusic http://www.cactusmusic.be een dikke dankuwel zeggen voor alle kansen. Een bezoekje aan hun website helpt je misschien ook aan een nieuwe muziekfavoriet! ;-)
Waw, dit berichtje klinkt bijna als een clichéspeech enzo ... mijn excuses daarvoor
(daar gaat m'n rock'n'roll-gehalte)
Hopelijk komen er wat positieve reactie's, maar enige vorm van kritiek enzo is zeker ook welkom, het kan enkel maar helpen betere plaatjes te schieten in de toekomst.
Groetjes.
PS: De namen van de bands en de locatie staat er niet bij, dat zou wel héél veel werk geweest zijn, als je echter per se wil weten wie en waar die ene foto was, shoot it.
Ik heb geluk gehad met de keuze van mijn eindwerk dit jaar, aangezien mijn onderwerp 'Concertfotografie' zonder veel moeite aanvaard werd in de procesverwerking van de eerste jury. Elk concert dat ik nu zou doen, zou steeds met mijn camera in de hand zijn. Na een tijdje kan je van een echte verslaving spreken.
Ik heb niet alleen geluk gehad dat mijn keuze door de eerste jury ging, maar op de weg naar mijn praktisch werk heb ik ook enorm veel te danken aan enkele mensen en groeperingen die me flink op de weg geholpen hebben, nog voor m'n eindwerk daadwerkelijk begon (want ik was al een tijdje bezig met concertfotografie, maar niet zo frequent).
Nu, een flink half jaar later zit ik met zo'n 600 foto's en besloot ik even 'tentoon te stellen' in de hoop enkele leuke reactie's mee te kunnen nemen naar mijn eindjury. Het was alvast geen makkelijke opgave om uit zo'n pak foto's een selectie te maken. Na wat werk is het dan uiteindelijk gelukt en het resultaat ligt nu op net geen 50 foto's.
Je kan ze hier bekijken: http://anton.x-plose.be/images/port/
Let wel, het gaat ook om photoshoots, aangezien dat ook "Part of the Job" is.
Helaas mag ik mijn werk van Genthology niet op deze pagina plaatsen (ik zou wel mogen, maar mits enige voorwaarden en die moeite wil ik mezelf dus bewaren). Indien je dus wat meer werk wil zien, kan je altijd terecht op Genthology (waar een heel pak fijne collega's zitten!)
Verder wil ik het e-zine Goddeau (http://www.goddeau.com) en Cactusmusic http://www.cactusmusic.be een dikke dankuwel zeggen voor alle kansen. Een bezoekje aan hun website helpt je misschien ook aan een nieuwe muziekfavoriet! ;-)
Waw, dit berichtje klinkt bijna als een clichéspeech enzo ... mijn excuses daarvoor

(daar gaat m'n rock'n'roll-gehalte)
Hopelijk komen er wat positieve reactie's, maar enige vorm van kritiek enzo is zeker ook welkom, het kan enkel maar helpen betere plaatjes te schieten in de toekomst.
Groetjes.
PS: De namen van de bands en de locatie staat er niet bij, dat zou wel héél veel werk geweest zijn, als je echter per se wil weten wie en waar die ene foto was, shoot it.


