Archief - PHOTOFOLIO: Mr. Pee

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
u kleuren in deze fotos doen me denken aan david lachappelle, waarom weet ik niet :p

Joeri

Legacy Member
Kleine bedenking: Je zegt dat ze (technisch) op geen bal trekken. Wat voor comments verwacht je dan eigenlijk?
Naast de technische gebrekken die je zelf al aangeeft (onscherp, kleurzweem,...) zijn ze naar mijn mening vrij tot zeer saai qua compositie en de filenames geven aan dat het blijkbaar over vogels moet gaan, maar die zie je pas na het nodige zoekwerk.

Mr.Pee

Legacy Member
het gaat mij helemaal niet om de vogels, al de filenames geven trouwens aan dat er bijna geen vogeltjes te zien zijn. Als het mij om de vogeltjes ging had ik m'n 70-200 wel gebruikt.

Weer een geval van 'ofwel vind je het iets, ofwel helemaal niets?'

TiB0

Legacy Member
Ik vind die laatste reeks erg mooi.

't is niet zozeer het onderwerp maar het esthetische (kleuren, compo) dat me enorm aanspreekt.

En ik vind dat stuk van de zoo nog steeds erg fascinerend; vogels die gevangen worden gehouden door licht, zeg maar.

Mr.Pee

Legacy Member
Binnenkort nog eens wat nieuw werk uploaden, er ligt weer wat klaar!

SideShow

Legacy Member
Ik vind uw concertfoto's de moeite
In de 'architectuur' reeks, ongeveer de helft. Sommige zijn echt zwak, sommige zijn goed.
De plantreeks vind ik echt enorm zwak

SideShow

Legacy Member
bvb http://users.pandora.be/mrpee/places21klein.jpg .... omg :( inclusief uitgebleekte lucht...
maar http://users.pandora.be/mrpee/places23klein.jpg ... mooi lijnenspel, goed gezien, goeie foto, inclusief strijklicht op een witte muur :niceone: :) !

concertfotografie vinnek wel goed, maar ik heb er wel 0,0 ervaring mee

de plantjes vind ik saai, (statische onderwerpen ergens in een kooi of tuin) soms slechte belichting, onscherpheid, herhaling, overdreven border in het wit terwijl het al zo vaal is. Kleurtjes zijn niet goed gevangen hier en compostie niet zo speciaal

Mr.Pee

Legacy Member
linkeroever01kleinkz6.jpg



Een nieuweke! Foto voor een linkeroever project op mijn school, more too come met andere woorden...

*edit; nog eentje!

linkeroever10kleinrb4.jpg

Floyd

Legacy Member
'k Vind ze minder dan gewoonlijk. Er zit geen diepte in en de kleuren zijn me net iets te flets.

Matt.

Legacy Member
² Floyd. De tweede is nog cava, mss iets minder fletse kleuren en die is nog goe. De eerste vind ik nie goed. Vooral die paar takken rechtsboven en linksboven storen imo. :)

Pixations

Legacy Member
Beide foto's zeggen me niet zoveel omdat er geen rustpunt is voor de ogen. Maar er zijn zeker mensen die van dit soort foto's houden.

Je hebt een eigen stijl dus doe gewoon zo verder :niceone:

Mr.Pee

Legacy Member
Ik zal morgen (of binnenkort) nog even een kleine toelichting geven over de opdracht, wie weet helpt dat! Btw Floyd, begin februari komt Lynne Cohen les geven op mijn school dus wees jaloers!

Mr.Pee

Legacy Member
Hoera! Een update!

Werk van vorig jaar, maar nog nooit getoond hier?
Anywho, laat dat de commentaar niet tegenhouden!

Zijn allen gedrukt op A3 maar ook als postkaart.

Enjoy!



postcard01klein.jpg



postcard03klein.jpg



postcard04klein.jpg



postcard05klein.jpg



postcard06klein.jpg



postcard07klein.jpg



postcard08klein.jpg



postcard11klein.jpg



Btw, heb deze twee weken een workshop met lynne Cohen! (Lynne Cohen)
Uitermate interessant!

Spectre

Legacy Member
Ik vind eigenlijk geen enkele foto goed buiten enkele van uw Zornik-foto's. De anderen zijn allemaal zodanig saai dat ik mij afvraag waarom er iemand daar foto's van zou willen zien. Qua compositie ga ik niks zeggen maar die onderwerpen zijn gewoon té saai en ik vind er maar niks aan.

Mr.Pee

Legacy Member
hehe, de interesses liggen ver uit elkaar, want aan die van zornik vind ik dan weer niks aan! Was ook redelijk dronken toen ;)

Merci voor de comment!

Floyd

Legacy Member
Ik vind deze laatste foto's dan weer ge-wel-dig. Van de beste uit uw reeks en van de beste op dit forum.

squan

Legacy Member
Die huizen vind ik ook wel wat hebben, zodanig flets dat het eigenlijk net goed past bij je onderwerp.

Al vraag ik me alleen af of het de bedoeling wel was :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan